27 Ekim 2010 Çarşamba

Kadro Dışı Bırakılan Serhat Büker Affedildi

Trabzonspor'da idmanlarda&maçlarda surat asması ve sorumsuz davranışları sebep gösterilerek kadro dışı bırakılan Serhat Büker, affedildi. Dün katıldığı tv programında konuyla alakalı olarak bir açıklama yapan Doğan Hakyemez, 'Serhat Büker konusunda yönetim kararı bize bıraktı, biz de affettik. Ama gözümüz üzerinde olacak, eğer ki antrenmanlarda ve maçlarda surat asmaya devam ederse bizimle beraber olamaz.' şeklinde konuştu. (Haber: Trabzonbasket)

6 Yorum Yapılmış:

Gurcay dedi ki...

Takımda kalma kriteri olarak "surat asmaya devam etmemesi" nin belirlenmesi bana garip geldi.

ozz dedi ki...

salsa chemedyadaki yazını okudum basketçi gözüyle gayet güzel bir yazı olmuş, chemedya da bugün basket konusuna girmiş, gerçi fenerbahçe gözlüğüyle ama o konuyu buraya taşır mısın?

bigben dedi ki...

4 numarada Wright-Hakan-Hadi varken, Serhat'ın tutulmasının gereği yoktu bence.

Tufan'ın durumu hangi aşamada bilemiyorum, fakat zaten piyasada başka yerli oyuncu yok. Tufan'ı, takıma katabilirlerdi.

MeRtO dedi ki...

Verin adamların paralarını onlar da güleç yüzlü olsunlar.

12011985 dedi ki...

Türk basketbol'unu sen ve senin gibilerden kurtaran ilk adam bu spora bu ülkede en büyük katkıyı sağlamış olacaktır ve ismini altın harflerle tarihe yazdıracaktır.

Ben böyle bir adam görmedim hakikaten,Doğan Hakyemez denen şahısı gördükçe bu spordan soğuyorum!

basketçi dedi ki...

sizinde mideniz bulandı mı?
şimdi o odam antrenmana nasıl çıkacak?
yüzünde sahte bir gülümsemeyle mi?
daha öncede yazmıştım adam sahada işini iyi yapamıyorsa sözleşmesinde varsa tazminatı öde yolla
nasıl uyduruk bir iştir anlamadım gitti