19 Ekim 2010 Salı

KSK: Tufan İle İlgilenmiyoruz

Ben sabah yazdım, üzerine KSK kulübünden karşı cevap geldi. 'Tufan Ersöz ile ilgilenmiyoruz' diyorlar. 'Bunlar yazanların hayal ürünüdür' diye de ekliyorlar. Peki diyorum ben de, ne diyeyim. :) Kulüpten yapılan resmi açıklamanın tamamını şuradan okuyabilirsiniz.

6 Yorum Yapılmış:

giray dedi ki...

haber doğru tufan bizzat oline söylemiş, bir menejerde ksk ya bir oyuncu teklif etmiş ama yok biz tufanla ilgileniyoruz denmiş ilgilerinize

Johnny dedi ki...

KSK bu sene bir Furkan ile şampiyon olacağını sanıyordu. Sinir asabiyet daha şimdiden zirve yaptı...

mysteer dedi ki...

haber doğrudur... gayet yakında ilgileniyorlar hemde

fuat dedi ki...

antrenör reha'nın pozisyonuna daha iyi oyuncu istiyor yönetim de param yok diyor o halde...

Miksiyon dedi ki...

Furkanı alamayınca diğer kluplerin ve taraftarlarının asabiyet yapması çok hoş üzülmeyin satcaz nede olsa dahada pahalıya satacaaaz:)

armandolionel dedi ki...

sinir,asabiyet diye bişey olmaz,herkes rahat olsun.tek furkanla şampiyon olmayı düşünmek diye bişeyde yok,zaten bu kadroyla şampiyonluğu düşünmek hayalperestlerin işi.biz doğru basketbolu doğru takım ve oyuncularla oynama peşindeyiz.evet furkan kadroda tutulmuş ve takım onun üzerine kurulmuştur,sezona kötü başlanılmıştır ama ilerleyen haftalarda çok daha iyi olacağımızdan hiç bir şüphemiz yok,şubemiz çok iyi çalışıyor...bugünkü durum için yüzlerinde sırıtma ifadesi oluşan kişilerin ilerleyen haftalardada yüzlerini görmek isteriz.