18 Ekim 2010 Pazartesi

Nedim Dal Ne Yapıyor? (Foto)

Fotoğraf dün oynanan Aliağa Petkim - Oyak Renault maçından. Nedim Dal'ın pozu olaydan tamamen bağımsız gibi duruyor. Bale ya da zeybek konsepti daha bir uygun sanki. Çekenin, yakalayanın ellerine sağlık. (Foto: TBF)

7 Yorum Yapılmış:

can metin dedi ki...

belli ki çarşıya/pazara gitmiş. hayda bre:))

Johnny dedi ki...

Sırf Nedim'i izlemek için Reno maçlarına gidiyoruz. İşte tam da bu yüzden...

HotSauce21 dedi ki...

hayatında en fazla zıpladığı pozisyon olabilir,saklamak lazım


Legend

dilemma dedi ki...

karate kid'i görür gibi oldum hey gidi miyagi usta

Miksiyon dedi ki...

albatros vuruşuydu bu sanırım yanlışmı hatırlıyorum ama eller yere paralel olcak fandımentıl hatası var nedimin.

Buğra Bayazit dedi ki...

nedim başkan büyük lütuf basketbolseverler için. üne kavuşamayan sabri denebilir onun için

nonstop dedi ki...

bence zeybek oynuyor, hayde bree:)