22 Ekim 2010 Cuma

Reha Öz'ün Yeni Takımı Olin Edirne

Pınar Karşıyaka ile olan sözleşmesinin karşılıklı olarak feshedilmesinin ardından boşa çıkan Reha Öz'ün yeni takımı Olin Edirne oldu. Koç Gökhan Taştimur'un tecrübeli forveti rotasyona katma konusunda oldukça istekli olduğunu biliyordum ama ikinci bir ihtimal olarak Medical Park Trabzonspor'un da devreye girme ihtimalinden şüpheleniyordum. Devreye girip girmedikleri konusunda net bir bilgim yok, ama Reha Öz'ün yeni takımı Olin Edirne oldu bu kesin.

Bu resim arşivimin en tatlı parçalarından biri kesinlikle. 2009 All-Star'da üçlük yarışmasını kazanabilmek için ter döken babasını kenardan dikkatle izleyen dünyalar tatlısı bir güzellik. Kıskanılası bir kare. Allah uzun ömürler versin, nazarlardan saklasın.

10 Yorum Yapılmış:

Cakarta35 dedi ki...

BEN GEÇEN HABERDE DE
YAZMIŞTIM BU ADAM HER TAKIMDA OYNAR DİYE TRAKYA TERCİHİ ÇOK İYİ OLMUŞ HAYIRLI OLSUN YAKIŞIR ONA NE BİÇİM ŞUTÖR DİYEN ARKADAŞLAR DA BU RESİME BAKARAK ONUN NASIL BİR ŞUTÖR OLDUĞUNU GÖRSÜNLER...BAŞARILAR SEVGİLİ REHA YOLUN AÇIK OLSUN..

hasanerdem dedi ki...

Karşıyaka formasıyla kaçırdığı bütün üçlükleri ARENA'daki maçta atar, hepimizi hasta eder...

MeRtO dedi ki...

Hayır işin ilginç tarafı şu resme bakarak nasıl şutör olduğunu nasıl ortaya çıkıcak, ben onu anlamadım.

Cakarta35 dedi ki...

12.Cİ HAFTA ŞUTÖRLÜĞÜ İZLETEBİLİR

Cakarta35 dedi ki...

12. HAFTA NASIL ŞUTÖR OLDUĞUNU ATARAK ANLATIR HERALDE......

Cakarta35 dedi ki...

RESİMDE ALL STAR 3 LÜK YARIŞMASINDA 2. OLDUĞU ZAMAN ÇEKİLEN KAREDİR....İLGİLİLERE

basketçi dedi ki...

olin aldığı adamları oynatsın hele bir :D
trabzonun yerli oyuncuya daha fazla ihtiyacı var
ben olsam rehayı kaçırmaz trabzona getirirdim
fakat olin alırsa oraya + değer katacak ve takımın bir vites daha atmasını sağlayacaktır

Miksiyon dedi ki...

80 lerde olsaydı iyi oyuncu derdim ama günümüz basketbolunda sadece iyi şut atarak iyi oyuncu olunmaz öyle kolay forma şanşı bulunmaz. Yolu açık olsun umarım olmayan savunma sertliği penetre özelliği ve saha görüşünü artırır ciddi takımlarda oynama fırsatı bulur.

feverchild dedi ki...

hakketten de resime bakınca ne bicim üclükcü olduğu belli oluyor.
şu resmi barcelona görse 1dk beklemez.
adam keskin şutör beyler.

nonstop dedi ki...

kskli yöneticiler bu resmi görselerdi göndermezlerdi. gönderdiklerine göre resmi görmemişler:)