7 Ekim 2010 Perşembe

Türk Telekom'da Yeni Bir Transfer Olmayacak

Son birkaç günün hatta sezon öncesinin geneli düşünüldüğünde dönemin en hareketeli takımlarından biri olan Türk Telekom'da bu sabahki idman tam kadro yapılmış. Açıklamalarda bulunan Faruk Akagün, transferi bitirdiklerini söyleyip, yola mevcut kadro ile devam edeceklerini belirtmiş. Tecrübeli koçun açıklamaları şöyle:

'Cumartesi günü Antalya’ya gideceğiz. Şu anda çalışmalarımıza Ankara’da devam ediyoruz. Bu sabah tam kadro olarak antrenman yaptık. Şu anda kadromuzda bulunan isimlerle yola devam edeceğiz ve yeni bir transfer çalışması için kimse ile görüşme yapmıyoruz. Yabancı transferini bitirdik. Son yaptığımız 3 transferle birlikte zaten kadromuzda 5 yabancı oyuncumuz var ve Simas Jasaitis’i transfer etme düşüncemiz yok.'

5 Yorum Yapılmış:

KEREM dedi ki...

Şimdi hangi 5'li kaldı ben şaşırdım ya :)

saLsa dedi ki...

@KEREM

Hehe, haklısın valla. İnsanın aklının karışmaması gibi bir durum söz konusu değil. Tahminim ve bildiğim: Wesson, Schaffartzik, Gaffney, Becirovic, Stiemsma.

saKsa

arda dedi ki...

daha ne transfer edecek???kim kaldı alamadığı değiştirmediği oyuncu??

Okan dedi ki...

@arda
bunu yazmaya girmiştim
pre-season itibariyle Faruk Akagüne 10 hafta süre veriyorum. Gider, yerine de efsane koç Ercüment Sunter gelir

norton dedi ki...

Saka yapıyor olmalı .... ben olsam bu Turk oyuncuların yerinde gercekten isyan ederdim ve de isyanımın arkasında dururdum... siz daha kalabalıksınz arkadaslar... sayın faruk akagun kendi yardımcı ant. bile anlasamıyor baksanıza durum gercekten uzucu....