15 Kasım 2010 Pazartesi

Ahmet Kandemir'den Halil Üner'e Cevap

5 maçta 4 galibiyete ulaşarak, lige yaptığı iyi başlangıcını devam ettirmeyi başaran Antalya BŞB'de koç Ahmet Kandemir, Aliağa Petkim koçu Halil Üner'in dünkü maç sonunda yaptığı basın toplantısına cevap niteliğinde açıklamalar yaptı. Salsabasket'e konuşan Kandemir'in açıklamaları şöyle:

'Dünkü Aliağa Petkim maçımızın ardından benim basın toplantısı düzenlememi istemediler güvenlik sebebiyle, ben de kabul ettim. Ancak Halil Üner'in yaptığı basın toplantısında söylediklerini okuyunca gözlerime inanamadım açıkçası.

Basketbol adına oldukça olumlu şeylerin olduğu, bizim öne geçtiğimiz, sonra rakibimizin bizi yakaladığı ama sonunda bizim galibiyetimizle biten 45 dakikalık bir basketbol keyfinin ardından bu şekilde açıklamalar yapılmasını yanlış buluyorum. Sahada basketbol adına konuşulacak o kadar çok şey vardı ki, bu güzelliklerin konuşulmasını tercih ederdim ben. Halil Üner yaptığı açıklamalarla olayı farkl bir boyuta çekmeye çalışmış, bunu üzülerek karşılıyorum.


Dünkü maçta kendisinin belirttiği şekilde olaylar olmuş olsa, hakemler beni de cezalandırırlardı, ancak Halil Üner'in anlattığı şekilde bir şey olmadı. Ben buradan Aliağa seyircisine teşekkür etmek istiyorum, iyi ki onlar Halil Üner'in dolduruşuna gelmediler, yoksa çok ciddi olaylar olabilirdi Allah korusun.


Biz Antalya BŞB olarak basketbol oynamak, oynadığımız basketboldan keyif almak, bizi izleyenlere de keyif vermek istiyoruz. Lütfen bizi kimse basketbol dışı konulara çekmeye çalışmasın. Zaten takım olarak birçok sıkıntıyla boğuşuyoruz malum, bir de bu tarz gereksiz işlere vakit harcamayalım.'
Salsabasket özel haberidir.

12 Yorum Yapılmış:

engin Karsiyakali dedi ki...

ahmet hocam, sız gıdıp bu sene sene play off hedeflıyen, alıaga yonetımı bu hedef dogrultunda butcesını attırtan bır takımı
deplasmanda hemen hemen 2.lig takımın bıraz ustunde bı takımla yeniyorsun, halil hocayı meshur sapkanındakı tavsanın yanına sokuyorsun . halıl hocada oturup kendı hatalarını ızlemek yerıne karsı tarafa saldırıyor...
alıstık artık halil ünere

Burak dedi ki...

bıraksana ya bu işleri maçı canlı olarak izlediysen görmemişin ama izlemediysen öle fazla atıp tutmanın alemi yok ahmet kandemir hakeme küfür ettiğini gözlerimle gördüm neler sölediği okunabiliyodu.ayrıca o çizgiyi kaç kere geçti sayamadım.rüştü nuranı aliağaya bilerek veriyolar sanki adam düşman aliağaya anlamıyorum derdi ne

Serdar dedi ki...

engin çok güzel söylemiş. Lige playyoff iddasıyla başlayıp düşme potasına girip sonrada ligde kalıp bunu şapkadan tavşan çıkaran zihniyet olarak lanse eden halil üner taktiği.

Gittiği her takımda yıkıma neden olan bir koç abimiz :) Şapkasından tavşan çıkan takımlar DAÇKA ve Kepez şu anda 2. ligde, Aliağadan gittiği anda göreceğiz hep beraber...

engin Karsiyakali dedi ki...

EVet macı canlı izleyemedim, atıp tuttuğumda yok ,ayrica halil üner kepezde calısırken bende onun neleri duydum işittim
basketbol liginde hakeme küfür etmeyen koç, başkan varmı?
hakem nasıl yönetti bilemem!!
izlemediğim için bir yorum yapamam ama
antalya gibi vasat hemde aylardır parasını alamayan bir takım
elindeki oyuncularla deplasmandan galibetle dönüyorsa
basta ahmet hoca olmak üzere takımı tebrik etmek gerek bence...

Burak dedi ki...

böyle hakemlerimiz oldukça bu takım düşer tabi maçları canlı izleyin ve ondan sonra bu yorumları getirin unutmayın HALİL ÜNER geçen sene bu takımı ligde tutmayı başardı.merak etmeyin daha 5.haftadan düşme muhabbetlerinin alemi yok daha 25 hafta var ne olcagını nerden biliyosun böle atıp tutmalarla bu takım düşmez...

markpope dedi ki...

@Burak
gözünün içine bakıp küfreden, benchine su,çakmak ve bozuk para fırlatan taraftarlara teşekkür ederek bir erdem göstermiş en azından ahmet kandemir onu takdir edelim...
o çizgiyi kaç kere geçtiğini sayamadın, haklısın, ben de benchlerin tüm maçı ayakta geçirmesine anlam veremedim. maçı izlediysen ilk hücumda oyun durduruldu, halil üner uyarıldı, neden uyarıldığını da biliyorsundur. sahaya basketbol oynamaya gelmeyen, şovmen şahısların 1.ligde sağlam sponsorlu takımlara çökmesini, sömürüp taraftarı da galeyana getirmesini hazmedemiyorum şahsen. lütfen siz de dikkatli olup bu ucuz oyunlara gelmeyin. halil üner don nelson değil sonuçta teknik faulleri takımı ateşlemek için değil ortalığı karıştırmak için kasten aldığı ortada. gittiği yere 3-5 adamını da getirir, şapkadan tavşan çıkarsa çıkar, çıkmazsa kapanışı kaybolma numarasıyla yapar aklınızda bulunsun.

Burak dedi ki...

eee tabi sizede aynı durumda bişey olsa siz napardınız acaba size biri yolda küfür ettiği zaman yoluna devam edebilcekmisin bakalım adamın agzını okuduk küfrettiğini gördüm gözlerimle yani bilemiyorum sizin bu HALİL ÜNER düşmanlıgınız neden anlam veremiyorum bu Türkiye genelinde böyle bırakında adam itirazını yapsın..

mehmet35 dedi ki...

Rashid Mahalbasic fener ülker anlaşmış sadece Euroleague maçında oynayacakmış

engin Karsiyakali dedi ki...

@ BURAK

HALİL ÜNER BİZEDE GELDİ YANİ KEPEZE HAKKINI VERELİM DÜŞER DENEN TAKIMI LİGDE BIRAKTI..
AMA ERTESİ SENE NE YAPTIM
2 MİLYON TL BUTCEMIZ WAR KURDUGU TAKIM 2 MILYONUN 2, 2.5 KATIYDI
EN BASİTİNDEN SU SÖYLİYELİM Bİ SENE ÖNCE AYLIK 25 BIN TL OYNAYAN BİR YERLİ OYUNCUYU 40 BİN TL E KEPEZE ALDI SONRASI MALUM KEPEZ HALA O TAKIMIN BORCLARINI ÖDÜYOR..
OLAY HALİL, HASAN, MEHMET DEĞİL BASKETBOLA YATIRIM YAPMAYA ÇALIŞANLARI BASKETBOLDAN SOGUTUYORLAR BİZİM TAVRIMIZ ONA..
AYRICA MACI İZLEMEK İSTERDİK AMA YAYINCI KURULUŞ VERMEDİİ

AYRICA HERKESIN BAYRAMI KUTLU OLSUN!!!

dilemma dedi ki...

hürriyetin haberinde yumruk yumruğa kavga ettiler diyor.öyle bişi görünmüyor.bi de haberde ahmet kandemir için antalyanın antrenörü,halil üner içinse aliağanın hocası yazmışlar:)daha dini bütün biri herhalde.

tozasor dedi ki...

İsmet Badem bugün radyosporda söyledi.. Duyduğuna göre Halil Üner'in kardeşi zamanında Kandemir'in yardımcısıymış ama anlaşamayıp ayrılmış bu nedenle Halil Üner'in uzun süredir bir tepkisi varmış Kandemir'e..

Cakarta35 dedi ki...

BAYRAM BULDUNUZ BOŞ MEYDANI SALAYIN BAKALIM SALLAYIN