28 Kasım 2010 Pazar

B.Bıyıktay: Ben de 5 Yıldır Beraber Çalışmıyorum Allen Iverson'la

Son 3 resmi maçını kaybeden Beşiktaş Cola Turka'nın, kazanarak nefes aldığı Medical Park Trabzonspor maçından sonra siyah beyazlı takımın koçu Burak Bıyıktay basın toplantısında hem genel bir durum değerlendirmesi yapmış, hem de Allen Iverson özeline değinmiş:

'Zor günler geçiriyoruz, eleştiriliyoruz. Bu kadar ağır eleştirilmeyi hak etmiyoruz bana göre. Allen Iverson'ın gelişinden sonra tüm gözler üzerimizde artık. Yaptıklarımız, yapamadıklarımız tek tek masaya yatırılıyor. Bu eleştirilerin karşısında dik durabilmek için maç kazanmamız, seri galibiyetler almamız gerekiyor. Bu açıdan Trabzonspor karşısında aldığımız galibiyet bizim için oldukça önemli.

Allen Iverson'ın röportajını ben de okudum. Doğru demiş kendisi. Kendisine adapte olmaya çalışıyorum, sonuçta ben de 5 yıldır beraber çalışmıyorum Allen Iverson'la. 10-15 gün oldu geldiği. Zamana ihtiyacımız var. Ancak burada şöyle bir şey var, bizim takımımız zaten komple yeni bir takım. Cevher, Chatman ve Fedor dışındaki tüm oyuncularımız yeni. Takım halinde de adaptasyon sıkıntılarımız var.


Başta da söylediğim gibi tüm bunların üstesinden gelmenin tek yolu maç kazanmak. Hafta içi Lyon'da önemli bir Eurocup maçımız var. Hedefimiz bu zorlu deplasmandan galibiyet çıkartıp Avrupa'daki iddiamızı devam ettirmek.'

3 Yorum Yapılmış:

Miksiyon dedi ki...

Konu ile yine alakasız ama GÜNEY kıbrıstada kaf kaf çekilmiş
Andre dirsek sakatlığından sonra gözündende sakatlanıyor:)

http://www.youtube.com/watch?v=2TkvYD3N_-s

...S.f.R... dedi ki...

5 yıldır adamla çalışmıyorsun da maçlarınıdamı hiç izlemedin Avrupa maçında sakat Chatman'a son topu kullandırtıyorsun?

Okan dedi ki...

koç dürüst olacağım diye sürekli anlamsız açıklamalar yapıyor.

Sussa kimse neden konuşmuyorsun demiyecek, neden böyle sürekli gevezelik yapıyor anlamıyorum. yapacaksan Kandemir gibi yap madem :)