15 Kasım 2010 Pazartesi

Halil Üner: Terbiyesizliğin Prim Yaptığı Bir Maç Oldu

Ligdeki ilk iç saha yenilgisini Antalya BŞB karşısında alan Aliağa Petkim'de, koç Halil Üner maç sonu basın toplantısında oldukça ağır konuştu. Uzatma dakikalarının başında diskalifiye edilen ve kritik dakikalarda takımının başında olamayan tecrübeli koç, rakip takım antrenör Ahmet Kandemir'e ateş püskürdü:

'Üzülerek söylüyorum ki, sahada terbiyesizlik yapanın prim yaptığı bir anlayış hakimdi. Ben maç boyunca uzatma dakikalarının başına kadar ağzımı açmadım, rakip antrenör ise kendisine ayrılan alanı geçip bizim benche kadar gelerek küfürler etti, yetmedi saha içinde hakemlere fiziksel temasta bulundu. Ancak kendisine ne bir teknik faul çalındı ne de bir ihtar verildi. Ne zaman ki ben uzatma dakikalarının başında kendisine müdahale ettim, hemen teknik faul aldım.

Açıkça söyleyebilirim ki 30 yıldır ilk kez oyun içinde bu kadar fazla sinirlendim. Bu provokasyona gelmemeliydim, bu nedenle çok üzüntülüyüm. 73-69 ile kazanma noktasına geldiğimiz maçta Aubrey Coleman'a yapılan faulde çalınmayan bir düdük var, momentumu tamamen elimize almamıza engel oldu bu düdük. Yine de buna rağmen kazanıyorduk. Ancak uzatma dakikalarında sahada olamayışım, terbiyesizliğin prim yaptığı bu maçı kaybetmemizi sağladı.


Ayıptır, günahtır. Burada güzel bir basketbol atmosferi yaratmaya çalışıyoruz ama karşımızda böyle bir tavır görünce üzülüyoruz. Eğer terbiyesizliğe prim verilecekse biz de tavrımızı değiştirelim.


Hak ettiğimiz bir galibiyetti ama kazanamadık. Antalya BŞB oyuncularını, yönetimini ve başkanını tebrik ediyorum. Antrenörlerini değil. Dünya dönüyor, hiçbir terbiyesizlik cezasız kalmaz. İnşallah ilerleyen günlerde bu terbiyesizliğin cezasız kalmadığını tüm basketbol camiası görür.'

18 Yorum Yapılmış:

Cakarta35 dedi ki...

DÜN ALİAĞA DA GÜZEL MAÇTI AĞA MAÇI DÖNDÜRDÜ DERKEN HALİL HOCANIN DEDİĞİ GİBİ MAÇ BOYUNCA YERİNDE OLMAYAN ANTALYA ANTRENÖRÜNE BİŞEY DEMEDİ AYRICA KANDEMİR HAKEMİN KULAĞINANA KADAR GİDİP BİŞEYLER SÖYLEYİP TEKNİK ÇALDIRABİLİYOR BU SEYIRCİYE BU ŞEHRE YAZIK DEĞİLMİ MUHTEŞEM İKİLİ "AHMET, RÜŞTÜ" ALLAH ARALARINI BOZMASIN.

Selami dedi ki...

Ne hikmetse her olayın başrolünde Halil Üner var,karşı taraf hep değişiyor ama Halil Üner değişmiyor,insan bir zahmet aynaya bakarda,özeleştiri yapar,sıkıldık artık senden Halil Üner,ya bu işi adam gibi yap ya da bırak,yeter artık.

Yücel dedi ki...

Hemen hemen her maçta gerginlik yaratan Halil Ünerin açıklamaları enteresan.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Kendisinden zaten nefret eden çoktu artık daha da çok olacak Halil Bey'in. Sanırım hoşuna gidiyor bu antipatik hareketler, tavırlar.. aynen devam.. Tebrikler Antalya'ya..

engin Karsiyakali dedi ki...

HALİL ÜNER geçen sezon izmirde oynanan maçtan sonrada hayatımda ilk kez karsı takım kocu hakkında konusuyrm deyip tanjeviçi hakemler koruyor tanjeviç sahanın içine girdi hakemler bi teknik faul calmadı demişti.... sanırım yaşlanıyor HALİL hoca söylediklerini unutuyor zaman içinde...

markpope dedi ki...

halil üner daha maçın ilk pozisyonunda hakemin arkasından "hey dişlek" diye bağırdı onca taraftara rağmen karşı tribünden duyuldu, bunu da ağzını açmadan yaptıysa antrenörlük yerine vantrilokluk yapsın, bi takıma sezon sonunda gitmezse şapkadan tavşan çıkaramıyor malum. terbiyesizlik prim yaptı tabi ki, halil ünerin gazıyla sahaya çakmak, su vb. atıldı, ayrıca kendisini bilmemkaç tane polis eşliğinde aldılar dışarı. son dakikada patrick christopher ve prince serbest atışları kullanırken potanın altında baselinea geçip flaş patlatan fotoğrafçılar mı ararsın, ne ararsın. halil üner keşke böyle atıp tutacağına maçta önüne baksaydı da barış güneyi oyunda tutmasaydı. böylece aliağa 2.yarıdaki baskıyla müthiş bir geri dönüş yapabilirdi...

Miksiyon dedi ki...

@selami
+1

Utku61 dedi ki...

Ordudaki TK maçlarında da küfürler savuruyordu Ahmet Kandemir. Ateş olmayan yerden duman çıkmazmış.

Selami dedi ki...

@ miksiyon

ne demek istediğin konusunda bir tahminde bulunabiliyorum,ama tartışmaya girmeye niyetim yok,insanların büyük çoğunluğu Halil Üner hakkında benim gibi düşünüyor,gittiği her takımda yıkım yaratan bir adamdan bahsediyoruz( FB,GS....),bu ülkede hocalık yapmasının utanç olduğunu düşünüyorum.

Miksiyon dedi ki...

@selami
Senin yazdıklarına katıldığımı belirttim hani +1 o mealde kullanılıyor böyle postlarda bilmem haberdarmısın?

mustafa dedi ki...

Halil Üner bu maçı nasıl kaybettiğini analiz etmeyip, karşı takımın koçunu suçlayarak, yenilgiden sıyrılmaya çalışıyor. Yaptığı açıklama bile anlamsız( '' Ne zaman ki ben uzatma dakikalarının başında kendisine müdahale ettim, hemen teknik faul aldım. ''). Sen o maçın ne hakemisin ne de teknik komiserisin, kendinde nasıl böyle yetki hissettinde , karşı takımın antrenörüne müdahale ediyorsun. Biraz önce Spormax de olayı gösterdiler. Halil Üner'in Ahmet Kandemir'i bir dövmediği kalmış.Küfürlü ve tehditkar şekilde konuştuğu her halinden belli oluyor. Umarım Aliağa yönetimi koçlarına gerekli uyarıyı yapar.

Serdar dedi ki...

Halil Üneri bu camiada tanıyanlar olmasa dediklerini gerçek sanırdık :)

Deplasmanda rakip seyircilere bile ayar çekmeye çalışan biri...

Ona dokunan bence Antalya gibi Aliağa bütcesi,nin yarısından az bir takıma kendi evinde yenilmenin verdiği bir eziklik içerisinde demeçler.

Ahmet kandemire gelince o da Halil ünerden eksik kalmaz. Bunlar bir şekilde camiaya girmiş oradaki bazı dinazorların kanlkası koçlar. Bunların gücü playoff çizgisinin altındaki takımlara yeter. Sahada yenemezlerse ayak oyunları kullanırlar. Turgay demirel federasyonunun bitmesiyle bunlarda bitecek ve ülkede daha temiz bir basketbol oynanacak...

fuat dedi ki...

@ serdar
kusura bakma niyetim hakaret veya saldırmak değil, ancak yaptığın yorumu ancak 10-15 senedir afganistan'da yaşayan biri yapar. turgay demirel federasyonu gidince ahmet kandemir gibi koçlar da gidecek lafı üzerine söylüyorum bunu. turgay demirel benim bildiğim ahmet kandemir'in baş düşmanı. hani bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak dedikleri bu senin yazdığın işte. bunlar bir şekilde camiaya girmiş diye tarif ettiğin adamlardan halil üner muhtemelen sen suya bu bile diyemezken antrenörlük yapıyordu. ahmet kandemir de daha çok genç yaşlarda beşiktaş'ta basketbolu yoktan vareden adamdır. en hafifinden söylüyorum, bu yazdıkların gerçekten eşsiz... ne konuda olduğunu anlayan anladı...

Selami dedi ki...

Halil Üner'in nefretinin sebebi anlaşıldı,linki aşağıda

http://www.hurriyet.com.tr/spor/basketbol/16305303.asp?gid=362

Selami dedi ki...

@miksiyon

tamamen yanlış anladım,kusura bakma,özür dilerim

Miksiyon dedi ki...

@selami
sorun değil dostum özür dilencek bir şey yok

Serdar dedi ki...

@fuat

Turgay demirel federasyonu sadece turgay demireldenmi ibaret. Merkez hakeminden saha komiserine vs. kadar bunlar bir mutluluk zinciri !Valla ben suya su derken sen varmıydın bilemem ama -halil ünerde benden 5 yaş büyük- sadece basketbol üzerine konuşursan daha şık olur. Ahmet kandemirin başdüşmanı olsaydı. Kandemir O antalya ile bu günlere gelemezdi. Neyse bunlar boş polemikler.

Halil ünerin koçluğunu bir motorun turbosundan ibarettir. Turboya basar çıkar. Ama düşme potasındaki takımı alduığında o takımın motoru turbolu değildir. Gelir önce motora turbo taktırır. Basketbolu yoktan var eden felan demişinde, unutma Galatasaray onun koçluğunda küme düşüyordu ! Sen öyle düşünürsün ben böyle düşünürüm. Herkesin bilgisi yorumu kendini bağlar. Sonuçta hakaret içermediği sürece de herkes istediğini konuşur yazar, katılırsın katılmassın.

Ama baskebolu yoktan vareden biri kardeşi teknik kadrodan çıkartıldı diye diğer koça hücum ederse vay onun basketboluna...
Sporcunun zeki çevik ve de ahlaklı olması gerekir.

Selami dedi ki...

@ Serdar

Altına imzamı atarım,Fenerbahçe'nin 1998-1999 yılında ki inanılmaz kadrosunu paramparça etmesini de unutmamak gerekir.