9 Kasım 2010 Salı

Iverson'a Görkemli(!) İmza Töreni

Eğri oturalım doğru konuşalım. Beklenenin, olması gerekenin, hak ettiğinin çok çok altında bir imza töreni düzenlendi ülkemize gelen en büyük basketbol yıldızına. Çoluk çocukla 2'ye 2 maç yapması mıdır Iverson'a layık organizasyon? Ya da Beşiktaş taraftarını zevkten öldürecek o üçlüyü nasıl çektireceğini Iverson'a spontane öğretmek midir doğru olan? Hepsini geçtim yakıştı mı o boş tribünler bu görkemli olması düşünülen törene? Gün, saat, o, bu, şu hepsi yanlış. Madem öyle dün hazır Kasımpaşa maçı varken stadda yapsaydınız ya bu şovu. Devre arasında misal.

Ben şirketten geç çıktığım için gidemedim salona ve biraz da üzgündüm açıkçası ama TV'den izleyip şu üst paragraftaki tabloyu görünce kaçtı bütün üzüntüm. Belki beğenen vardır, belki beğenen çıkacaktır bu organizasyonu ama ben beğenmedim. Transferin başarısı 10 üzerinden 11, organizasyon başarısı 10 üzerinden -1.

26 Yorum Yapılmış:

basketçi dedi ki...

geç geldi havası kaçtı işin
tüm taraftarlar kendilerini hazırlamışlardı
zamanında gelseydi havaalanında 20 kişi değil 20 bin kişi karşılayacaktı
imza töreninde ise salon dolacaktı dahası millet dışarıda dev ekrandan izleyecekti töreni
ama görüntü gerçekten çok zayıfffffff

matadorxx dedi ki...

sanki beşiktaş belediye başkanlığına aday olduğu açıklanıyor gibi durmuş:)

aksel dedi ki...

basketten sorumlu yönetici 3 kere nba sayı kralı oldu dedi.dikkatli tribünler ısrarla 4 diye düzeltmeye çalıştı ama duymazlıktan geldi....sonra röportajda ise muhabir bir çok kez abd ye gittiniz çok emek verdiniz vs vs dedi cevaben yok o kadar değil 1 kere gittim sadece dedi... dolmayan tribünler....çoçuklarla tek pota maç vsvsvsvvs hiç olmadı...herkez sınıfta kaldı malesef..

Kapkankağan dedi ki...

salsa anlaşılan sen iverson'u o 10 yıl önceki iverson sanıyorsun. bence iverson antrenör olarak alınmalıyıdı takıma :)

dilemma dedi ki...

bi dahaki sefere lebron jamesi alınca daha görkemli yaparlar.

KEREM dedi ki...

Iverson'ın ölüsü bile skor yaptı geçen sezon NBA'de Kapkankağan. Tamam 10 yıl önceki Iverson değil ama salsa'nın söyledikleri de harfiyen doğru.

Hele stad kısmına katılmamak elde değil. Stadda yapsalardı daha iyi olurdu, biraz geleceği görmek lazım. Geçen maça gelmeyince Beşiktaş taraftarı da soğudu haliyle.

Cemal dedi ki...

Çinden bir takım hariç hiçbir yerden talibi olmayan bir adamın transferi nasıl 10 üzerinden 11 oluyor şaşırtıcı doğrusu . Hele hele haziran ayında parasını vermediği takım kaptanını tesislere sokmayan bir klübün yıllık 2 milyon dolar ve her türlü teminatı vermesi ve ısrarla bu transferin övülmesi de apayrı bir olay . Önceki dönemlerde büyük işler yapması sonucu pek çok kişinin özel kahramanı olabilir. (benden biraz daha yaşca büyük olanlar özellikle) ama şu anki haliyle lige gelmiş diğer önemli oyunculardan daha fazla performans göstereceğini düşünenlerin bilgisinden şüphe ederim şahsen. Yani ne bileyim bir ukic bir kerem tunceri etkisi bile yapamaz şu anki haliyle.Ne diyelim parası benden çımayacağı için bedevadan izlemiş olurum spormaxten

Ömer dedi ki...

Çatır çatır çatlayanlar var aramızda... Allah yardımcıları olsun.

Özcan Yüksel dedi ki...

Iverson transferi Fenerin futbolda yaptığı roberto carlos transferi gibidir. Takıma her maç 40 sayılık katkı vermez ancak marka değeri ligimize ve Beşiktaşa olumlu etki yapar.

murat dedi ki...

Valla biz çatlamadık da...Biz Barçayı yenerken siz baya çatladınız...İcraatsiz Bjk İversona parasını ödemeyecek İverson OcaKta kaçacak bariz...Yıldırım Demirören geldiğinden beri bir başarısı mı var?

Miksiyon dedi ki...

Arkadaş yok adam ölüymüşte yok kerem kadar katkı vermezmişte yok söyle esrarkeşmiş yok psikopatmış yok 10 yıl önceymişte falan filan geçelim bunları adam efsanemi efsaneeeee. Ben büyük bir heyecanla bekliyorum ksk arenaya gelmesini.

Kapkankağan dedi ki...

bekleyelim görelim İverson neler yapabilecek!!

Cemal dedi ki...

Ömer bir çatladık bir çatladık gittik hıncımızı barcelonadan aldık. Yazık bercelonanın suçu ne Lakers ile renkleri aynı diye bizi de yeneriz sandılar ayarı aldılar :D Neyse önce şu sieanayı yenelim de yolumuza devam edelim. Playoffa kalabilirseniz cevabı veririz zaten o konuda endişeniz olmasın

Kapkankağan dedi ki...

Ne fbülker bir barca galibiyetiyle büyür nede bjk cc iverson ile yenilmez olur!
büyük işler avrupada kupa kaldırınca olur.
saygılar.

Legend dedi ki...

salsa ya katılıyorum.
büyük transfer rezillikten daha da kötü bir imza töreni, tören bile denmez ne o nikah töreni gibi :S
bomboş tribünleri görmemiş yukarıdaki bir arkadaş! 20 bin kişi dolduracaklarmış.. önce siz 2 bin kişi doldurunda nba yıldızının imza törenini, sonra konuşun.
tamam kabul büyük transfer saha içide saha dışı da marka anlamında büyük katkısı olacak ama hak ettiği bu mudur ?
iki ufak çocukla tek pota 2 ye 2 maç.. ?
ben ne yapıyorum ya demiştir kendi kendine. koskoca adamı rezil etmekten başka birşey değil.
parkeye inipte topu eline aldıığında dedim ki ' futbolcuların yaptığı gibi ayağında sektirmeyecek herhalde..'
çok saçma geldi çOoOoOkkkKkkk

ama harika transfer.. tabi diğer oyuncularında paralarını zamanında öderlerse

Ömer dedi ki...

murat,
Barca'yı yendiğiniz için çatladığımı gösteren bir yazı gösterir misin? Gösteremezsen yalancı, iftiracı olacaksın, var mısın? Kendi hayal dünyanızda birşeyler kurup, sonra da inanıyorsunuz. Bana ne Fener'in Barca'yı yenmesinden? Kendinizi nimetten saymayın bu kadar. Ben Barca maçıyla ilgili birşey yazmadım ama sen buraya Iverson konusunda yazma ihtiyacı duyduğuna göre bu transfer baya acı vermiş sana.

Cemal,
Barca'yı yendiniz tebrikler de, bana ne? Iverson konusunda saçmalıyorsun, cevabını alınca Barca diyorsun. Nasıl bir saçmalıktır böyle... Çoluk çocuk muhabbeti yapmayın, şurada. İki dakika adam gibi cevap verin.

bilgin dedi ki...

aynı barcelonadan gecen sene 34 sayı yememısmıydınız ya ne ara efsanee oldunuz bır macta.unutmadan yarın oynıycagınız sıena sıze *2 yapmıstı gecen sene onuda hatırlatıyım kıskanc arkadaslar

saLsa dedi ki...

@Cemal

Farkındaysan ben işin o kısımlarını analiz etmedim an itibariyle. Yani takımda para sıkıntısı varken, tüm takımın bütçesi kadarını bir oyuncuya vermek, bu yaz takım kaptanını salona sokmamak vs. gibi şeyleri konuşmadım hiç. Şu aşamada bunu yapmak abesle iştigal olur. Keyfini çıkartmak lazım.

Yazın onca yıldız beklerken kimseyi bulamamıştık D.Şampiyonası'nda hatırlarsın. Şimdi bu adamı en az 1 yıl (kaçmaz inşallah) gözümüzün önünde, dizimizin dibinde seyredeceğiz. Onu buraya getirmek, çoğu insanın keyif alacağını düşündüğüm bu hadiseye imza atmaktır benden 11 puan alan. Yoksa saha içi, saha dışı, takımın geneli gibi faktörleri katmadım ben. Sadece bu adamı buraya getirebilmeye verdim ben o puanı.

Umarım anlatabilmişimdir.

saLsa

Semih Ural dedi ki...

Yahu Iversonla Fenerin Barca galibiyetini karsılastırabilmek için ne kullanıyosunuz merak ediyorum =)

maranda dedi ki...

ligimizin marka değeri falan geçiniz bunları... 3. dünya ülkesi gibi görünüyor muyuz? görünmüyor muyuz?

Sinan Doğan dedi ki...

Gerek havaalanı karşılaması gereksede imza töreni beklendiği gibi yüksek katılımlı olmadı ancak bunda tabii gelişin ertelenmesinin ve uygunsuz günlere denk gelmesinin rolü fazladır. Ne olursa olsun İverson çok önemli bir transferdir. Bir Galatasaraylı olarak en az Beşiktaşlılar kadar heyecanlandım bu transfere. İverson nasıl performans verecek sorusunun yanında acaba Beşiktaş kadroda bir revizyona gidecekmi sorusuda var. Şampiyon olmak istiyorlarsa bu kadroyla biraz zor yabancı değişikliklerine gidilebilir ve gidilmelidirde.

Cengizhan TÜRKİŞ dedi ki...

Özcan Yüksel'in yorumuna tamamen katılıyorum. Bu transferin tek amacı bu ve bence süper bir hamle. Fakat anlayamadığım bir nokta var. Fiyakalı 2-3 transferle işlerin değişmesini anlayamıyorum. Geçen sene arabasına yumurta fırlatılan başkanın bu sene büyük başkan olması Beşiktaşlı duruşuna pek uymadı gibi :) Hayrını görsün Beşiktaşlı arkadaşlar fakat büyük başkanları İverson'u NBA'in gelmiş geçmiş en iyi basketbolcusu sanıyor. Birileri ona Michael Jordan'ı falan anlatsın tüplerden beyni bulanmış olabilir :)

OMER dedi ki...

Bir Beşiktaşlı olarak Iverson'un gelişi bana taraftar gözü ile pek birşey ifade etmiyor. ( Sonuçta takımınıza gelecek oyuncu sizi vereceği potansiyel katkı kadar heyecanlandırı ki ben o anlamda pek umutlu değilim.)

Diğer yandan bir basketbolsever olarak Iverson'un Ligimizde basketbol oynayacak olması inanılmaz keyifli ve bu açıdan bence verilen paraya fazlası ile değer. ( tabataya 8 verdik , iverson'a 2 helali hoş olsun ) .

Son olarak ve bence asıl önemlisi ; inşallah bir yamukluk olmazsa iverson 18 aralık'ta Ereğli'de olacak ve benim kombinem rakip bench'in arkasında 2. sıra:)).. Gerisi benim için hikayedir ... :))

henry turner dedi ki...

ölüsü dirisi... kariyeri belli olan bir oyuncu, zaten o performansı sergilerken türkiye ye imza için bile getiremezsiniz bu tarz oyuncular...
tebrik edip, maçına gitmek lazım...
bazı formaları oyuncu yıldız yapar, bazı oyuncuları forma yıldız yapar... mesela karşıyaka da oynayıp sonra nba giden gary neal ;)

dejavu dedi ki...

Üsluplar giderek bozuluyor, gerek yok bunlara. Transfer hakkında adabıyla iki kelam edebilecek olan varsa buyursun, diğer tarzdaki yorumlar için başka platformları kullanın lütfen, çünkü yayınlamayacağım bundan sonraki yorumları.

Çağlar..

Cakivu dedi ki...

iverson transferi kesinlikle ligimize renk getirecektir, salonların dolmasında etki edecektir. Sportif anlamda neler yapacağını şimdiden söylemek zor ama kesinlikle çok önemli transferdir. Bazıları antrenör olsun filan diye komik bir mesaj atıp sonra avrupada kupa getirin diye salık vermiş. Lig kalitemiz bu seviyenin altına düşmesin hatta birkaç takım daha üst düzey kadro kursun o zaman hiçbirşey imkansız olmaz...