7 Kasım 2010 Pazar

Kalyoncu: İstifamın Yenilgiyle Alakası Yok

Dünkü G.Antep BŞB yenilgisinin ardından istifa eden Torku Selçuk Üniversitesi koçu Ayhan Kalyoncu, Salsabasket'e yaptığı sıcağı sıcağına açıklamada bu kararı almasında dünkü yenilginin rolü olmadığını belirtti:

'Kendi evimizde kaybetmek kötü ancak istifa kararımın bununla ilgisi yok. Tamamına yakınını kendi kurduğum takımıma ve oyuncularıma güveniyordum fakat bazı saha dışı gelişmeler beni bu kararı almaya mecbur bıraktı. Başta oyuncularım olmak üzere herkese teşekkür ediyorum. Bugün takımla vedalaştık, duygusal anlar yaşadık. Hepsine bir kez daha teşekkür ediyorum.' Salsabasket özel haberidir.

6 Yorum Yapılmış:

Serdar dedi ki...

Saha DISI gelisme ne? Bu da yeni trend olsa gerek. Final four oynamis bir takima geliyorsun istedigin takimi kuruyorsun ama boyle kopartici bir basketbol oynayamiyorsun! Ted, Hacettepe kadar iyi bir kadro ama basketbol yok... Sen basarili ol saha disi cevre birsey yapamaz...

Legend dedi ki...

harika bir takım, mükemmel tesisler imkanlar ve daha da mükemmeli bir taraftar topluluğuna sahipsin,
illa ki senden başarı beklenecek ama saha dışı etken nedir anlayamadım.
bildiğimi düşündüğüm birkaç şey var ama.. bende kalsın.
koçun takım üzerinde hakimiyet kuramadığını düşünmüştüm ilk maç. etkisiz ve yetersiz kalmıştı.
kendi kurduğu takımla yollar ayrıldı ama bakalım yerine kim gelecek ??

Giray Özkan dedi ki...

Takım iyi.Fakat kimya tutmamış.Benzerini Telekom'da yaşıyor.

fahrettin dedi ki...

Saha dışı çevreler yönetim olsa gerek :) Bana göre yönetim çok sık karar değiştiriyor değişiklikler yapıyor.
Geçen sene de buna benzer bir olay yaşamışlardı. İsmail Beleş ayrılmış yerine Hasan Özmeriç gelmişti. Kurulmuş bir takım devalan yeni koç bu takıma yerli takviye yapamadan yola devam etmiş ve Selçuğu dörtlü finallere taşımıştı. Bence geçen sene Hacettepe karşısında şanssız maçlar oynadı. Ben hala neden mevcut koçla yolların ayrılıp Ayhan Kalyoncuyla anlaşıldığını anlmayanlardanım...
İstikrar olmayan bir takımda başarı olmaz.

can mert dedi ki...

bıraksın bu ayakları ya sezon başındada yakın çeveresine söyledi söz şuymuş : bakalım abi anlaştık ama zaten kadro kurulmuş ben sonradan dahil oldum neler yaparız belirsiz gibi bir söylemde bulanan insan şimdi çıkıp böyle bir demeç vermesi çok gülünç ya işte basketbolumuz bu yüzden gelişmiyor arkadaşlar...

Mental dedi ki...

Ben Konyalı veya Ayhan Hoca hayranı değilim ama Ayhan Hoca'da sıradan bir koç değildir. Yapmayın arkadaşlar bu kadar basit değil. Hepsi yaşını başını almış insanlar elbette vardır bilmediğimiz birşeyler..
Ne kadar hevesliyiz hemen yerden yere vurmayı..
Hepsine yolu açık olsun diyelim. Bence bu sene en büyük favorim Ankara TED ve Hacettepe
Plase Kepez ve Selçuk
, Süpriz Gelişim, G.Antep,Uşak

Hadi kalın sevgiyle..