12 Kasım 2010 Cuma

Salon Yasağına Trabzonspor da Katıldı

Üç Büyükler'in son dönemde kendi aralarında oynadıkları maçlarda uyguladıkları 'rakip taraftar yasağına' katılan son halka ligin yeni ekibi Trabzonspor oldu. Buna göre yarın Sinan Erdem'de oynanacak F.Bahçe Ülker - M.P. Trabzonspor maçında bordo mavili ekibin taraftarlarına bilet satışı yapılmayacak. Bundan sonra da tüm derbilerde uygulanan bu taraftar yasağına Karadeniz ekibi de dahil olacak. Son olarak geçtiğimiz günlerde Abdi İpekçi'de Kadınlar C.Başkanlığı Kupası'nda yıllar sonra yarı yarıya tribünleri ve yine o bilindik gördükten sonra hayırlı bir karar oldu diyebiliriz sanırım. Her ne kadar bunu söylemek insanı utandırsa da.

3 Yorum Yapılmış:

maranda dedi ki...

güzel ülkemde koca koca salonlar yapılıyor içini doldurmuyoruz ... bu zihniyet sahibi yönetici ve sorumluluk sahibi kişiler spordan elini çekmedikçe bir adım ileri gidemeyeceğiz... her lafında her adımında Türk sporunu yönetmeye çalıştığı belli olan aziz yıldırım ve türevleri , 3 istanbul oligarşisi artık ülkenin önünü açmalı ve çekilmeliler....

Özcan Yüksel dedi ki...

Saçma sapan aciz uygulamalar. Bir hukukçuyum ülkede her yerde cezalar bireyseldir ancak şu spor hukukunda neden bireysel cezalar verilemiyor anlamıyorum. Vereceksin bireysel cezayı hem yüklü para cezası hem de yaptığı eylem nedeniyle ciddi ceza o adam bir daha ne küfür eder maçta ne de sahaya bir şey atar. Bunun önlenmesini kim istemiyor cidden anlayamıyorum... Ülkede spor salonu stad vb dışında nerede küfredersen küfret TCK kapsamında hakaretten dolayı suçtur ceza alırsın ama maçta yapınca taraftar gelmesin.. Bu olayların desteklenmesidir bu başka bir şey değil

bigben dedi ki...

Benim ödediğim vergiler devlet hazinesine giriyorsa;

Devlet, hazinede toplanan kaynakları yatırıma çeviriyorsa;

Ve sonra da benim o yatırımdan faydalanma hakkımı engelliyorsa;

- Böyle "güvenlik" istemiyorum!

Yayın ihalesi desen nasıl ne şekilde yapılmış, prosedürleri neler; bilen yok!

Ülke daha 2 ay önce dünya ikincisi olmuş, ama salonda basketbol izlemek resmen YASAK!

Ben şimdi Fenerbahçe Ülkerli arkadaşlarımla gidip dostça izleyemeyecek miyim?

Bana potansiyel suçlu muamelesi yapan il güvenlik kuruluna, basketbol federasyonuna, ev sahibi kulübün yetkililerine ve benim takımımın etkisiz yöneticilerine yazıklar olsun!

Basketbol salonlarını da futbol stadları haline getiriyorlar ve biz gerçek basketbolseverler bundan mahrum kalıyoruz.

En acısı da bu!