11 Kasım 2010 Perşembe

Trabzon'dan Ayrılan Mutlu Demir Mersin BŞB'de

Hazırlık döneminden bu yana hareketli günler yaşayan Trabzon'dan bir son dakika gelişmesi daha var. Sezon başında Oyak Renault'tan alınan Mutlu Demir, takımdan ayrılarak Mersin BŞB ile anlaştı. Trabzonbasket'in haberine göre bordo mavili cepheden gelen haberler ' istenilen performansın alınamaması nedeniyle karşılıklı feshi' işaret ederken Mutlu'nun görüşleri de şu şekilde: 'Trabzonspor'dan ayrılmamda hocalarımın bana karşı olumsuz bir tavırları olduğu için değil; keza gerek Alaeddin hocam olsun, gerek Doğan hocam olsun benimle çok ilgilendiler, kendimi geliştirebilmem için çok çaba sarfettiler, kendilerine minnet borçluyum ve teşekkür ediyorum. Farklı sebeplerden dolayı ayrılmak istedim.'

Trabzon'da Michael Wright ve Jamison'ın arkasında kalan Mutlu Demir'in Mersin'deki rakipleri de oldukça dişli bu arada. Asım Pars ve Nedim Yücel'den süre kapmaya çalışacak genç oyuncu. Rotasyonda yer alan bir diğer uzun Dusan Cantekin de bu transferle birlikte tamamen devre dışı kalacak tabii. Çok dar bir kadroyla mücadele eden Mersin için gerekli bir hamleydi bu. Alex Scales - Mutlu Demir - Hakan Köseoğlu hamleleri onlara yeterli gelecek mi, yoksa operasyon devam edecek mi? Onu da yakın zamanda hep beraber göreceğiz.

3 Yorum Yapılmış:

Emre Kayan dedi ki...

haber Trabzonda daha seslenmeden. adam imza atmış. Ne oluyo yaaa!

Utku61 dedi ki...

Hiç şaşırmadım buna. Gelenler gidenler daha da gidenler olur gelenler olur. Ama işin başka bir boyutu da sezon öncesi AVM de İsmet Badem bir organizasyon için geldiğinde takımımız oradaydı. Oyuncuları sunarken Mutlu için söylemediği söz kalmadı. Dedim bu kadar övdüğüne göre bir şey vardır. Ama bence hiç bir şey yok.

arda dedi ki...

bizim ülkemizde bazı yorumcrcular aralarının iyi olduğu oyuncuları överek prim yaptırıyorlar cenk akyol... vb gibi amabu yorumcuların yüzlrine bakmayan oyuncuların isminden bile bahsetmiyorlar bir macta izliyordum istatistik olarak daha iyi olan aynı pozisyonda oynayan 2 oyuncu için kötü olan oyuncuyu yerlere göklere sığdıramıyordu ama diğeri onun 2 katı güzel hareket yapan oyuncunun ismini agzına bile almıyor.bizim ülkemiz de ne yazık ki böyle...
Asım ın bu sene ki perfromansı henüz yeterli değil asım dan süre alacağına inanıyorum.
mersin sezon bası cok büyük hata yaptı bütceyi daralttık kücülttük dediler ona göre oyuncular aldılar simdi bu 3 oyuncu takviyesi ile cok daha fazla para harcadılar demek ki bütce varmıs...