7 Aralık 2010 Salı

Barça Maçı Kapalı Gişe

Geçtiğimiz sezon 21 Ekim'de Abdi İpekçi'de oynanan F.Bahçe Ülker - Barcelona maçını izleyen biletli taraftar sayısı resmi kayıtlara göre yalnızca 1000 kişiydi. O maçı izleyen biri olarak bu rakamın biraz da yuvarlama bir rakam olduğunu söylemem lazım tabii. Perşembe günü oynanacak F.Bahçe Ülker-Barcelona maçında ise salonda yaklaşık 16 bin kişi olacak. 2 gün sonra oynanacak bu karşılaşmanın biletleri an itibariyle bitmiş vaziyette. Siena maçında olduğu gibi hıncahınç dolu bir salon göreceğiz yine. Bu sezon öncesinde değişen teknik ekip, değişen oyuncularla birlikte en büyük değişimi gösteren ve şu anda elde edilen 6-1'lik derecede en az bu iki faktör kadar etkili ve birleştirici olan F.Bahçe taraftarı, alkışların en büyüğünü hak ediyor kesinlikle. Ve aynı zamanda arada heba olan senelerde en az suçu olan taraf olduğunu herkese net şekilde gösteriyor bana kalırsa.

19 Yorum Yapılmış:

Bilge dedi ki...

Salon 30 bin kişilik olsa yine dolardı, çünkü basketbol sevgisi uyandı. Sadece Fenerliler değil, diğer sporseverler ayrıca bol bol da yabancı turist geliyor maçlara.

telekomlu dedi ki...

başarılar fenerbahçe

Mustafa Ünlü dedi ki...

Seneye 8500 kişilik yeni salona nasıl yetecek acaba

tlgylc dedi ki...

bilge ve telekomlu arkadaşlarıma %200 katılıyom, aynen bu basketbol sevgisi hazır bu kadar üst seviyelere çıkmışken,basketbolu hiç bir zaman bırakmayalım sadece Fenerbahçe Ülker değil diğer Türk takımlarından da böyle başarılar bekliyoruz...

olinedirne dedi ki...

İnş yine kazanıcak Fenerbahçe Ülker Başarılar :)

alper dedi ki...

salonu doldurmak başarıya endeksli olmasa keşke. seneye takım başarısız olursa 8500 kişilik salonda 1500 kişi olamayız yine

Selami dedi ki...

@ dejavu

Ben de geçen seneki Barcelona maçındaydım,1000 kişi yoktu bile o maçta,geçen haftaki Cibona maçına 15000 kişinin gelmesi bu maça 16000 kişinin gelmesinden daha değerlidir,başkan hatasından en nihayetinde döndü,kendini yanlış yönlendiren Mahmut Uslu'yu gönderip Turgay Demirel ile olan ilişkisini kesince geriye kalan her şey kendiliğinden geldi zaten.

bülent dedi ki...

@ Mustafa Ünlü

Yeni salon 12.500 kişilik.

ali dedi ki...

fb nın yenı salono 10000 kıslık olcak

kpzaction dedi ki...

Konuyla alakasız ama bilgi olsun. Kepez Belediyesi Erhan Yetim ile anlaştı. Bilgilerinize...

Tatü dedi ki...

7500 den başladı 12500 e çıktı yokmu artıran:))

aytunc dedi ki...

Fenerbahce Ülker Arena 12500 kişilik olacak. Bir bilgi verirken kulaktan dolma değil de araştırıp vermek daha doğru olur.

http://www.fenerbahce.org/kurumsal/detay.asp?ContentID=30

markojaric dedi ki...

Ezeli rakibimizin salonu 12.500 kişilik beyler... Resmi açıklama şurada ---> http://www.fenerbahce.org/icerik/haber/20165/

Bu arada şikayetçi olduğum bir durum var. Sonuçta burası Salsa basketbol camiasının önde gelenlerinin de yakından takip ettiği bir blog diye düşünüyorum bu bakımdan belki sesim duyulur gerekli kişiler tarafından...

Şimdi ben son zamanlarda Biletixden Sinan Erdem için satış yapılan tüm maçların satışlarını dikkatle izliyorum. Biletixdeki satış sayfalarında dikkat edeceğiniz gibi Sinan Erdem Spor Salonu oturma planı resminde 70 ayrı blok ve bir sürü loca var.

Ama biletixde hep 40 ila 45 adet arası bloğun biletleri satışa çıkıyor. Ki bu FBU maçlarında bu sayıya ulaşıyor oda son zamanlarda alınan başarılardan sonra arttı. İlk maçlarda en fazla 30 blok satışa çıkıyordu. Localar ise tamamen kombineli satılmadığını duymuştum bi yerden buna rağmen kalan localar maç başı satışa çıkmıyor. (Locaları sadece detay olarak yazdım asıl takıldığım bilet olayı)

Şimdi bütün bloklardaki koltuk sayısı aynı değil ama 45 blok satışa çıktığı zaman her blok ortalama 228 koltuğa falan denk geliyor kapasite 16.000 olduğundan. kalan 25 blok yani toplamda 5700 bilet neden satışa çıkmıyor yada ne yapılıyor?. Son zamanlarda bir pota arkasındaki tribünün koltuklarını söktüler oraya tribün tayfasını alıyorlar. Bu doğal her kulüp yapıyor. yaklaşık 2500 kişi civarı ücretsiz giriyorlar. Benim şahsen şahit olduğum THY ye de maç başına 500 bilet gidiyor en az. E geri kalan nerde??

Bunu şu yüzden sorguluyorum.Cibona maçına maalesef trafikten dolayı biraz geç kaldım. maç 20.15 de başlıyordu ben tam 20.17 de salonun kapısına geldim (kol saatime göre :)) ) maç başlamıştı içerden ömer onanın basket attığına dair anonsu gayet net duyuyordum. Ancak dışarda en az 4.000 kişi sıra bekliyordu bu demin bahsettiğim tribün tayfası dahil. Kalabalık yoğun olduğundan bu tayfayı bir an evvel sokmak için sadece basit bi üst aramayla içeri aldılar baktılar olmuyor kapının dışındaki herkesi de içeri aldılar. İşin enteresan tarafı Biz 4 kişiydik biletlerimizide almıştık ve bilet kontrolü bile yaptırmadan içeri girdik. Biletlerimizi hiç cebimizden çıkarmadık yani. :))

E madem böyle bir uygulama olacak. 3.000 - 4.000 arası sponsora bilet gidecek 2.000 kişilik tayfa ücretsiz girecek (-ki bunu doğal karşıladığımı söyledim sonuçta seyirciyi bi grubun coşturması lazım bu yöntemi her kulüp yapıyor) ve birde ezeli rakibimiz olmasına rağmen satın aldığımız bilet olmasına rağmen bizler kapıdan bilet kontrolü olmadan gireceksek neden para veriyoruz ki o zaman ilk giden 16.000 kişi girsin içeri...

Bilmiyorum yanlış mı söylüyorum...

rüzgar dedi ki...

geçen senelerde takımı yalnız bırakan taraftar bana göre tanyeviç yüzünden gitmemiştir..şunu apaçık dile getirelim taraftar tanjeviçi benimsememişti..işte hepsi bu..ama şimdi herşey tersine dönmüş durumda..en önemlisi aydın örsün tam yetkiyle sportif direktör olması bana zaten herşeyin iyi olacağı sinyalini vermişti...

markojaric dedi ki...

Bunu şu yüzden sorguluyorum.Cibona maçına maalesef trafikten dolayı biraz geç kaldım. maç 20.15 de başlıyordu ben tam 20.17 de salonun kapısına geldim (kol saatime göre :)) ) maç başlamıştı içerden ömer onanın basket attığına dair anonsu gayet net duyuyordum. Ancak dışarda en az 4.000 kişi sıra bekliyordu bu demin bahsettiğim tribün tayfası dahil. Kalabalık yoğun olduğundan bu tayfayı bir an evvel sokmak için sadece basit bi üst aramayla içeri aldılar baktılar olmuyor kapının dışındaki herkesi de içeri aldılar. İşin enteresan tarafı Biz 4 kişiydik biletlerimizide almıştık ve bilet kontrolü bile yaptırmadan içeri girdik. Biletlerimizi hiç cebimizden çıkarmadık yani. :))

E madem böyle bir uygulama olacak. 3.000 - 4.000 arası sponsora bilet gidecek 2.000 kişilik tayfa ücretsiz girecek (-ki bunu doğal karşıladığımı söyledim sonuçta seyirciyi bi grubun coşturması lazım bu yöntemi her kulüp yapıyor) ve birde ezeli rakibimiz olmasına rağmen satın aldığımız bilet olmasına rağmen bizler kapıdan bilet kontrolü olmadan gireceksek neden para veriyoruz ki o zaman ilk giden 16.000 kişi girsin içeri...

Bilmiyorum yanlış mı söylüyorum...

rüzgar dedi ki...

taraftar geçen senelerde tanjeviçi benimsememişti bana göre..ama şimdi herşey farklı..herşey tersine dönmüş durumda..en önemliside aydın örsün tam yetkiyle sportif direktör olması zaten herşeyin iyi olacağı sinyalini vermişti sene başında..geldiğimiz nokta son derece sevindirici bir durum..acaba şimdi tanjeviç neleri kaçırdığının farkında mı?

Berk KILIC dedi ki...

Bugün Beşiktaş - Asvel maçını seyrederken utandım. Fbülker 16.000 kişiye oynarken Beşiktaş'ım neden 3500 kişilik salonu dolduramadı diye

SinemE. dedi ki...

Bu seneki bütün Euroleague maçlarına gittim. Bundan önce sadece bir kere gidebilmiştim Fenerbahçe Ülker maçına çünkü Abdi İpekçi çok sapa bir yerde kalıyordu. Sinan Erdem Spor Salonu'nun ulaşımı gayet rahat. Taraftar sayısının artmasındaki diğer etken de bu diye düşünüyorum.

serpil dedi ki...

salonun bu kadar dolmasında kesinlikle salonun yeri ve ulaşımın rahat oluşu çok büyük etken.. tabi tanyeviç de gidip yerine gayet iyi bir ekip gelince taraftar ve takım uyumu harika oldu..