20 Aralık 2010 Pazartesi

D.Hakyemez'e Dava Açan Mehmet Togay Konuştu

Trabzon - Telekom maçının ardından, sonu karakolda biten tartışma malumunuz. Videoyu paylaştığım haberde Doğan Hakyemez'in görüşlerine yer vermiş, ancak ulaşamadığım Mehmet Togay'dan yorum alamamıştım. Ancak kendisinin bana ulaşması durumunda memnuniyetle açıklamalarını yayınlayacağımı belirtmiştim. Sağolsun, Mehmet bey ulaştı bana. Buyrun olayla ilgili, tartışmanın diğer tarafı olan Mehmet Togay'ın açıklamaları:

'Öncelikle Trabzonspor’u galibiyetinden dolayı kutluyorum. Maç sonunda Genel Sekreterimiz M.Akif Üstündağ ile Doğan Hakyemez‘in konuştuklarını görünce ben de yanlarına yaklaştım. Beni gördüğü an 85 yaşındaki anneme küfür ettikten sonra bana doğru yumruk attı. Ben kendisine ne bir laf ne de omuz attım, benim boyum 1.70 onun ise 1.95’in üzerinde ben kendisine nasıl omuz atarım anlamış değilim. Genç Telekom ile geçen sene iki kez Trabzon’a gittik, herhangi bir olumsuz olay olmadı. Kendisinin bahsettiği olay, bir mola sırasında kendi oyuncumu sakinleştirmek amacı ile sahaya girmemden ibarettir. Kendisi tribünden maç boyunca ağza alınmayacak küfürleri oyuncularıma ve bana yöneltmiştir. Bu görüntüler elimde, kendisine kişisel olarak açtığım davada bunları da kullanacağım. Hakemlik hayatım boyunca defalarca Trabzon’a gittim, üç kez de Türk Telekom idarecisi olarak gittim. Trabzon yönetiminden ve seyirciden en ufak bir olumsuz davranış görmedim.' Salsabasket özel.

8 Yorum Yapılmış:

78ers dedi ki...

mehmet bey kusura bakmasin ama goruntuler soylediklerini desteklemiyor.

Ancelotti dedi ki...

Tamam Doğan Hakyemez'i pek sevmem ama bu savunma gerçekten çok komik olmuş. Adam seni görür görmez öyle küfür eder mi hiç ya ağzında mı tutuyodu o lafı. Küçük düşürüyolar kendilerini böyle..

Can Mert Yener dedi ki...

herkese selamlar öncelikle mehmet togayı yakından bilen biri olduğumu söylemek isterim ve savunmasını okuduktan sonra hakikaten kahkaha atmamak için zor tuttum kendimi :) mehmet bey bence videoyu siz 1 kere değil 1.000 kere izleseniz bile kendinizi hakli göstermeye çalışırsınız böylesine sığ ve çapsız bir mantığa sahipsiniz.video da görüldüğü üzere doğan hakyemezle akif üstündağ samimi bir şekilde yürürlerden hızlı hızlı geldiğiniz ve bi anda doğan hakyemezin altına kolunun altına girdiğin bariz görülüyor sen kalkıp da ben oraya giderken bi anda küfür etti dersin ya sen basketbol camiasına yakışmayan adamlardan sadece birisisin...bu arada arkadaşlar ben ne telekomluyum ne de trabzonlu sadece basketbola gönül vermiş birisi olarak yazdım bunu herkese iyi akşamlar...

HotSauce21 dedi ki...

al birini vur ötekine tiplere hastayım

dodonun olduğu yerde kavga, hatalı hakem kararı tartışmaları, yüksekten atılıp tutulmayan sözlere şahit olmak ne kadar zor değil mi?

muyek dedi ki...

Dogan Hakyemezden kurtulamadi gitti basketbol camiasi, ahtapot gibi sarmis 4 bir yerden, verilsin artik emekliligi lutfen evinde otursun

sinan dedi ki...

video ya göre dodo nun yanına giden sayın Togay'dır orda yanılmıyorsma birşeyler söylmiş ve bir anda olay çığrından çıkmış doğan hakyemez de çok fazla tepki vermiş sonardan elleri ile tehdit ediyor veya küfür ediyor bu çok açık. ama olayda ikisindede hata var.tabi kim hakaret küfür tehdit ettiyse bedelini ödemeli

Serdar dedi ki...

KAvgada geçen iki kişiyi de tribünden izleyen biri olarak her ikisine de inanmak çok güç :)
Özellikle Mehmet togay genc telekomdayken bırakın oyunculara idarecilere, seyircilere bile musallat olan basketbola yakışmayan birisi. Zira aynı şeyleri doğan hakyemez içinde söyleyebilirim. Çoluğumuzla çocuğumuzla gittiğimiz maçlarda ettiği küfürler salonlarda yankılandı. Bırakın Ahmet kandemire tuvaletini yapmaya indiği soyunma odası yüzünden ceza vermeyide basketbol camiasına yakışmayan bu şahsiyetlere ceza verin...

Sinan Doğan dedi ki...

Doğan Hakyemez'i zerre kadar sevmem ancak diğer kişiyi hiç tanımıyorum, video üzerinden yorum yapmak gerekirse her ikiside sütten çıkmış ak kaşık değil...