9 Aralık 2010 Perşembe

Edirne'de Trabzon Taraftarı Olmayacak

Geçen yıl lige yükselme mücadelesinde son dörde kalan ve Sinan Erdem'de lige yükselme başarısı gösteren iki kulübün bu sezon 1.ligdeki karşılaşmalarında karşılıklı anlaşma sonucu oynanacak iki karşılaşmada da 'taraftar yasağı' uygulanacak. Bu hafta sonu Edirne'de oynanacak olan karşılaşmaya Trabzonspor taraftarları alınmazken, 3 Nisan'da Trabzon'da oynanacak maça da Edirne taraftarı giremeyecek. Geçen yıl Sinan Erdem'de iki kulüp taraftarları arasında yaşanan gerilimin ardından böyle bir karar alındığını söylemekte fayda var. Hazır gündem Beşiktaş-Bursa maçıyla çalkalanırken risk almak istenmemiş belli ki. Yasakların çözüm olmadığı aşikar olsa da günlük bazda herkes kendince haklı, kızamıyorum kimseye.

6 Yorum Yapılmış:

Utku61 dedi ki...

Sanırım arkadaş her iki taraftarlar hakkında geniş bir sosyolojik araştırma yapmış ve hemen kanıya varmış! Bravo doğrusu asıl olay çıkartmaya meyilli taraftar profilini ülkemizin batı yakasında çok güzel görmekteyiz.

Emre dedi ki...

Trabzon taraftarı gelseydi üzülürdü zaten Olin mutlak favori...

orkun dedi ki...

"Şu okullar olmasa Milli Eğitim'i ne güzel yönetirdim."

Jude dedi ki...

İki takımın yöneticilerinin çıkıp dostluk mesajı vermesinden daha kolaydı bu karar.. yazık

ali dedi ki...

nedense bu dogan akyemez yuzundemı bılmıyorum ts den sogumaya basladım basket takımında cıktınlarında cok sevındım ama bılmıyorum ısallah bu yenı salonları yapılır bır an once bıter lıge renk katarlar

bigben dedi ki...

Bize basketbol haram oldu. Yıllarca Efes'i, Ülker'i ya da Tofaş'ı
desteklemiş Trabzonsporlu basketbolseverler bu sezondan itibaren Beko
BL'nde yer alan kendi takımını izleyemez, destekleyemez oldu.

İlk üç maçımızı SporMax'in saçma yayın politikası nedeniyle seyredemedik.

Fb Ülker ve BJK Ct deplasmanlarından tribünler boş olmasına rağmen
bize bilet satılmadı. Çünkü anlamsız bir YASAK vardı!

Şimdi ise Edirne'ye bizi almıyorlar.

Yarın Telekom, Karşıyaka, Antalya, Bandırma (Banvit), Ereğli'ye de almazlar...

Harikayız!

Iverson geldi!

Harikayız!

12 Eylül'de çifte(!) zafer yaşadık!

Harikayız!

Basketbol maçlarını son gün yıllığına kimsenin detaylarını bilmediği
şekilde pazarladık.

Maça gidecektim. Çünkü İstanbul'da
seyredemiyorum takımımı. Şimdi bu yasak niye? Neden? Hangi hakla?

Senelerce kızdılar, hor baktılar bize: Neden Trabzonspor parkede yok diye?

Alın işte, geldik! Eze eze geldik!

Basketbolu Karadeniz'e, ülkenin doğusuna götürdük.

Ama siz bizi kapının önünde bıraktınız!

Bravo size!

*

Bir de anlamadığım "Olin taraftarı da Trabzon'a gelmeyecekmiş". Komediye bak! Bizim böyle bir şikayetimiz yok ki... Ama herhalde kendi salonlarında kendilerinden daha fazla Trabzonsporlu görmekten korkanlar var bu ülkede ;)