27 Aralık 2010 Pazartesi

Erman Kunter Röportajı (Can İşbakan)

Hafta arasında F.Bahçe Ülker ile İstanbul'da karşılaşan Erman Kunter, Cumhuriyet Gazetesi'nden Can İşbakan ile dolu dolu bir röportaj gerçekleştirmiş. Güzel insan, büyük koç Erman Kunter, Fransız vatandaşlığına geçtiğini ve yakın zaman içerisinde Fransa Milli takımının başına geçebileceği müjdesini verirken bir kez daha burkuldu yüreğim. 'Eğer ben Türk Milli Takımı’nın başına kişisel sebeplerden dolayı getirilmiyorsam çok yazık.' diyen koç sezon başında Efes Pilsen ile anlaşamamasını da şu cümlelerle açıkladı: 'Anlaşamadığımız konular oldu. Bunun ilk nedeni kontrat süresiydi. Ben 2+1 yıllık sözleşme istedim, onlar kabul etmedi. Tabii Efes Pilsen kısa vadede başarı istiyordu. İkinci konu maddiydi. Detayına çok girmeyeyim ama duyduğum, şu an çalışan Perasovic’e bana önerilenden daha fazlası verilmiş. Ki ben para konusunda hiç pazarlık yapmadım. Efes Pilsen buna karşılık bana prim vermeyi teklif etti. Oyuncuya prim verirsin performansı artsın diye ama antrenöre neden prim verilir anlamadım. Daha çok mola aldığım zaman mı prim alacağım. Zaten antrenör heyecanlı olmalı. Bunu primle sağlayamazsın.'

Bu kısır döngülerle, kirli ilişkilerle yürüyen basketbol dünyamızda haketmiyoruz hocam belki de seni, uzaktan izlemeye, yaptığın işlere saygı duymaya devam edelim biz. Sen yine bildiğini yap, kabart göğsümüzü. Can İşbakan imzalı röportajın tamamını buradan okuyabilirsiniz.

1 Yorum Var:

Cakivu dedi ki...

Erman Bey mantıklı konuşmuş ama Fransa milli takımının başına geçmesi için Fransız vatandaşı olması mı gerekiyordu. Yoksa AB vatandaşlığı tabiki ailesel planlamalar, maddi açıdan kişisel olarak faydalı olabilir.

Avrupalılar bize çok önyargılı hele Fransızlar en ön yargılı olanları kendisinin Fransadaki başarılarından gurur duyuyoruz, Fransa an itibariyle avrupa ve dünya basketbolunda biraz geride kalmış durumda belki de kendisinin gelişiyle organizasyonlardaki yerini tekrardan almaya başlar...