19 Aralık 2010 Pazar

Furkan'dan Sevindirici Haber Geldi

Bugün oynanan Pınar Karşıyaka - F.Bahçe Ülker karşılaşmasının 2. uzatmasının sonunda sakatlanan ve takım arkadaşlarıyla beraber tüm salonu gözyaşlarına boğan Furkan Aldemir'den sevindirici haber geldi. İlk anda herkese kırık olarak gözüken pozisyonun hemen ardından hastaneye kaldırılan genç oyuncunun bileğinde çok şükür ki kırık yok. Bağlarında kopma olduğu haberinin de doğru olmadığını söyleyerek içimizi ferahlatan oyuncunun Medyaspor'dan Oğuz Yenihayat'a yapmış olduğu açıklamalar şu şekilde: 'Çok şükür, bilekte kırık ya da bağlarda kopma yok. Bağlarımda esneme var. Ne zaman döneceğimi söylemek için şu an erken. Bu sonucun ardından moralim yerine geldi. Salı ya da Çarşamba tekrardan kontrole gideceğim.'

1 ayı bulabilecek bir tedavi sürecinden bahsediliyor ki o pozisyonu izleyen bizler için süper bir haber bu. İyi haberini alana kadar bizleri çok korkutsa da daha kötü sonuçlanabilecek bir talihsizliği en ufak şekliyle atlatacak inşallah Furkan. Tekrardan geçmiş olsun diyoruz kendisine. En kısa sürede de sağlıklı şekilde yeniden parkeye bekliyoruz aslan parçasını.

7 Yorum Yapılmış:

ozan_kartal dedi ki...

ne kadar sevindiğimi anlatamam. pozisyonu gördüm aslında şaşkınlık içindeyim biraz ama aşırı sevindim çok kötü sakatlandığını düşünmüştüm...

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Kesinlikle TV'den kırık gibi duruyordu.Allah korudu Furkan'ı çok geçmiş olsun.

Miksiyon dedi ki...

Pozisyona çaprazda kalan uzak tribündeydim furkan yere düşünce sıradan bir düşme sandım taaa ki zafer yılmazın düdük çalışı ve başını ellerinin arasına alıp suratındaki o ekşi ifadeyi görünceye kadar... Resmen tepemden kaynar sular boşaldı ayaktaki 2 kemiğin birden kırıldığını sandım o ayak şeklinden sonra herşey bitti dedim gelecekte furkan artık eski gücüne kavusurmu, kalıcı bir sakatlık durumu olurmu ,nba de oynayabilirmi, orda KSK bayrağını tribünde sallatabilirmi bütün bunlar bir anda aklımdan geçti çevremdeki herkes şoka girdi resmen benim gibi ama neyseki mucize oldu ciddi birşeyi yok sanırım sükürler olsun...

olinedirne dedi ki...

Ne güzel bir haber bu sizde çok içten yazmıstınız izlemedim maçı ama okurken bile çok üzüldüm.Bu harika galibiyetten sonra KSk için buda çok güzel bir haber.Geçmiş olsun Furkan

henry turner dedi ki...

sevgi ve saygıyı hakeden bir oyuncu umarım MR sonucları da temiz çıkar ve kısa surede parkelere doner. avrupa da basarılar kaf kaf...

HotSauce21 dedi ki...

maçı izleyemedim, malum olaydan da çok daha sonra haberim oldu. anlatıldığı kadarını gözzünde canlandırınca bile insanın içi çekilio. dün akşam telefonla yayına bağlanan furkan'ın seside gayet olumluydu, umarızki durumda en az o kadar iyidir. gerçekten büyük geçmiş olsun, atletizmi en önemli özelliklerinden biri olan bu tarz oyuncuların bu tip sinir bozucu sakatlıklara daha fazla çalışarak meydan okuması gerekiyor, umarım çok daha sağlıklı dönecektir.

koray dedi ki...

Son durum nedir acaba?