14 Aralık 2010 Salı

Gerald Fitch de TBL'ye Dönüyor

Traylor ile birlikte el verdikleri Kepez'de, Halil Üner'in şapkadan tavşan çıkartmasına yardımcı olan Gerald Fitch, Halil hocası için bir kez daha TBL'ye dönüyor. Kepez sonrasında gittiği ACB takımlarından Fuenlabrada ile yollarını iki ay önce ayırıp boşa çıkan skorer oyuncunun Aliağa'ya transferi için 'Bitti' diyebiliriz artık. Bakalım Fitch'in gelişiyle Aliağa Petkim'de 'Güle güle' denecek kısa Amerikalı kim olacak? Aubrey Coleman? Jerome Randle? Salsabasket özel haberidir.

7 Yorum Yapılmış:

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Bence Coleman...

Johnny dedi ki...

Tahminim Jerome Randle gider. Böylece Halil Üner'in sevgili oğlu Kaan olmayan hünerlerini daha iyi sergileme şansı bulur !

cemcomu dedi ki...

fitch geldiksen sonra kaan topu görürüse tabi........

commodorre dedi ki...

Benim tahminim de Jerome yönünde.Son maçta o kadar umursamaz oynadı ki Halil Üner'in biletini kestiğini düşünüyorum.Coleman'ın savunmasına Aliağa'nın ihtiyacı var.Ama bence Avrupa pasaportlu 3-4 numara oynayabilen bir oyuncu bulunsaydı daha akıllıca bir transfer olurdu.

mehmet dedi ki...

belki göndermeyebilir.4 yabancıyla devam edebilir.

Kaan Mert dedi ki...

jerome randle'ın ilk geldiği günü hatırlıyorum ralgm de okumuştum. ve tesadüf bir şekilde ncaa'den takip ettiğim o adamı bursa'da cevat soydaş turnuvasında izlemiştim. muazzamdı onu izlemek üç gün boyunca. tv'de de aliağa maçı verildikçe kaçırmamaya çalışıyorum. umarım giden o olmaz. son maçtaki durumlarından haberim yok ama randle'ın burada olması en azından benim için bir keyif.

disc erec dedi ki...

Tabii ki Coleman...