29 Aralık 2010 Çarşamba

Keşke Kaynak Gösterseydin Be Basketfaul!

Burada kendimize ait olmayan bir haberi paylaşırken haber sahibine gönderme yapmaya bilhassa özen gösteriyoruz. Takip edenler biliyor zaten bu konudaki hassasiyetimizi. Akşam üzeri G.Saray Cafe Crown'un Eurocup fikstürü paylaşırken 4 satırlık, sıradan bir giriş cümlesi yazdım. Bu benim yazdığım, bu da haberin ardından Basketfaul'un girdiği haber. Benzer değil, devre arasında bıraktığım boşluğa kadar copy-paste haber. İlk değil bu, son da olmayacak biliyorum. Daha önce benzer durumlar başka sitelerde, hatta SkyTürk özelinde Tv'de de yaşandı. Altına 'Salsabasket'ten alıntıdır' yazmak bu kadar zor olmasa gerek. Gün içerisinde düzelteceklerini umut ediyorum.

Burada ya da diğer (ç)alıntılarda ismimizin yazılmaması çok da mühim değil esasen bizim için. Reklam, hit kaygısı ya da isim yapma gibi bir derdimiz, beklentimiz yok. Tek sorun 5 dakika da olsa zaman ayırıp yazıyorsam eğer, o emeğe saygı gösterilmesi gerekliliği. Üniversite eğitimim habercilik üzerine olmasa da naçizane bunun bir haber etiği olduğunu düşünüyorum. Gerçi bu salt haberciliğin değil, bütünüyle hayatımızın kuralı zaten. O da ayrı bir durum.

6 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Boşuna uğraşıyorsunuz, Basketfaul kimseyi iplemiyor. :) Aynı şeyler benim de başıma geldi... Ama sonuna kadar hak veriyorum sizlere.

Sarıkaya dedi ki...

Sevgili Çağlar,

Adam yerine koymayın!:-((

Hayır yani, benzeri benim başıma gelmişti defalarca.. "Abi! Ne alıp vermediğin var benim şahsi bloğumla" yanıtını almıştım.. Yurdum insanı..Değmez!:-((

haluk dedi ki...

kaynek(!) eklemis :)

henry turner dedi ki...

bu hareket tam bir "basket faul" olmuş :)

M&L Bilgisayar dedi ki...

(Kaynek: Salsabasket)

Not:Basketfaul'den alıntıdır :D

henry turner dedi ki...

alkışlar BF ye
bu arada basketfaul burada ki haber aracılığıyla daha çok tıklandı :))