30 Aralık 2010 Perşembe

Mete Babaoğlu'ndan Teşekkür Mesajı Var

Geçen yıl mucizevi bir dirilişe imza attığı Mersin BŞB'den, bu yılki kötü tablo yüzünden ayrılmak durumunda kalan Mete Babaoğlu, ayrılığının ardından Salsabasket'e yaptığı açıklamada herkese teşekkür etti. Tecrübeli koçun açıklamaları şöyle:

'Öncelikle Mersin Büyükşehir Belediye Başkanı Sn. Macit Özcan'a, yöneticilere, teknik ekibime, oyuncularıma, başta SunTV olmak üzere tüm Mersin medyasına ve bizi her koşulda canı gönülden destekleyen Mersin halkına teşekkürü bir borç bilirim.

Son ana kadar yanımda olan oyuncularıma bundan sonraki hayatlarında başarılar diliyorum. Bu açıklamayı ayrılığımın hemen ardından yapacaktım ancak kritik Bornova maçı öncesinde takımın konsatrasyonunu başka yöne çekmek istemedim.


Basketbolda bu tarz istemsiz ayrılıklar olabiliyor. Benim Mersin BŞB yöneticilerinden ricam: Kendilerine yazılı olarak verdiğim raporda da belirttiğim gibi; Kulaklarını dışarıya kapatmaları ve şayet bir sorun varsa bu sorunu aile içinde çözmeye çalışmalarıdır.


Yine de sevenime sevmeyenime, herkese herşey için tekrar tekrar teşekkürler.'

Salsabasket özel.

2 Yorum Yapılmış:

Tatü dedi ki...

Has adam sevilsede sevilmesede

selda dedi ki...

mete hoca yine beyefendiligini gostermis.
aslında bu yazıyı hoca soyle yazmalıydı
degerli mersin YONETEMEYİCİLERİ bornova macina cikmam gerekiyordu. sonrasinda oyak - olin - antalya maclarıyla kendimize gelecektik.
basketboldan cok anlarmıssınız gibi, beni bana bırakmadiniz. ufak hesaplarla gecen seneki kadroyu muhafaza etmediniz vs vs.
ustune ustluk salsa blogundan ahkam nickiyle arkamdan atıp tuttunuz. ......
daha da yazsam bu sefer de salsa ekibi yazımı yayınlamaz....