22 Aralık 2010 Çarşamba

'Salsabasket Okuyucuları & Dodo' Buluşmasının Günü, Saati, Yeri Belli Oldu

Doğan Hakyemez'in ricası ile buradan duyurduğumuz buluşma talebine olumlu cevap dönenler oldu sağolsunlar. Kişilerle ve Doğan Hakyemez ile konuşarak, günü ve saati belirledik.

Buna göre 23 Aralık Perşembe akşamı saat 20:00'de Atatürk Havalimanı'nın oradaki WOW Hotel'de (4 yıldızlı olanı) gerçekleşecek buluşma. Ben bana şu ana kadar cep telefonlarını ulaştıran kişilerin içinden gün/saat/yer parametrelerine olumlu cevap verenleri aşağıya yazdım. Listeyi Doğan Hakyemez'e ulaştıracağım, o da kapıya bırakacak.

Buna göre son listemiz şu şekilde:

Onur Sürek
Can Kıralı

Önder Sarıkaya

Kerem Yılmaz

Oğuz Zeytin

Kaan Alpay

Pınar Filiz

Eğer buluşmaya katılmak isteyenler varsa lütfen bana mail yoluyla isteklerini ve cep telefonlarını yazsınlar. Kısa sürede dönüş yaparım kendilerine.

Son detay: Ben orada olamayacağım. Zira bizimşirketin AVEA ile basketbol maçı var yarın, orada olacağımdan ötürü katılım sağlayamayacağım. Ancak en kısa sürede bu buluşmanın bir benzerini 'Salsabasket yazarları & Salsabasket okuyucuları' başlığıyla düzenleyeceğiz. Hatta bir sonraki adım olarak da oradan oluşacak bir grupla periyodik basketbol maçları yapalım istiyoruz. Bakalım. Zamanı geldiğinde konuşuruz bunu.

5 Yorum Yapılmış:

Cakivu dedi ki...

Salsa,

Önce davet ve ilgin için çok teşekkürler. Yarınki buluşmaya telefondaki son konuşmamızdaki gibi katılamıyacağım. Doğan Bey'e de davet için çok teşekkürler umarım daha uygun zaman ve yerde tekrar görüşülebilir.

Ama gerçekleşecek "salsa" buluşmasını ve basket maçlarını iple çekiyorum. Tekrar teşekkürler...

Can Kırali

Miksiyon dedi ki...

Sadece istanbuldamı yapılacak bu maçlar falan İzmirdede yapalım Ben salonda ayarlarım. gerçi nasıl olacak Çağlar Ankarada Anıl İstanbulda Alperen Konyada Cem nerede bilmiyorum:)

Sarıkaya dedi ki...

Yarın akşamki sohbet dijital kayıt altına alınacak, Anıl'ın isteği üzerine. İspatlı, tespitli!:-))

Periodik basket maçları konusunda bi' önerim olacak. Bizim ev Sinan Erdem'e çok yakın. Ve de evin yakınında tartan zeminli bi' saha var. İstanbul'daki benim bildiğim en iyi açık hava sahalarından biri. Zamanında Efesliler.org tayfası ile epey maç yapmıştık. Haftasonu Sinan Erdem'deki bi' maç öncesi olabilir mesela.

saLsa dedi ki...

@ Sarıkaya

Abi aramışsın dönemedim, toplantı üstüne toplantı. Şirket cehennem gibi.

Kayıt işini halledeceğin için minnettarım. Artı, Salsabasket buluşmasında ekibin geneline göre konuşur netleştiririz nerde maç yaparız ederiz falan. Sizin orayı da ihtimaller içine aldık şimdiden.

saLsa

Okan dedi ki...

Anıl beni de iki kere aradın ancak gelemedik.

Kısmet inşaallah başka yemeklere olsun.

PS. 2 numara oynarım çok deliciyimdir. Arkadaşlar yüksek postta çok güzel göründüğümü söyler.

Selamlar