2 Aralık 2010 Perşembe

Sean May Resmen F.Bahçe Ülker'de

Sağlık kontrollerinden pozitif sonuçla ayrılan, performansıyla da teknik heyetin gözüne girmeyi başaran Sean May'in resmi sözleşmeyi imzalamasının an meselesi olduğunu yazmıştık Salı günü. Beklenen açıklama geldi, F.Bahçe Ülker 2010-11 sezonunun sonuna kadar geçerli olmak üzere Sean May ile resmi sözleşme imzaladı.

7 Yorum Yapılmış:

Gündüz Feneri dedi ki...

vidmar'ın yarısı kadar bile savunma yapamadığını artık hepimiz öğrenmiş bulunuyoruz. peki buna rağmen örs ve spahija onu niye transfer etmiştir, bence bunu düşünüp gönlümüzü ferah tutalım. vidmar'ın savunmada yarattığı sertliğin boşluğunu, yavaş yavaş formaya ısınan kaya ile kapatmayı düşünüyorlar belki ama oğuz dışında post up fundamental'i gelişmiş başka oyuncumuz yoktu. may ile bunu gidermek istediklerini düşünüyorum.

kafalarındaki her neyse, umarım bu transferle turnayı gözünden vurmuş olurlar. merakla bekliyoruz performansını...

Johnny dedi ki...

Oğuz'un postup yeteneği May'in yanında çayda çıra oynamak gibi kalır. Bu tosun 20 dk top oynasın skor yapsın bizi uçurur...

koray dedi ki...

Anlamadım ki adam kesin imzayı atana kadar facia transferdi.Fenere imza atınca nerede ise yılın hücum silahı gerisini salla oldu

Johnny dedi ki...

@koray

Facia transfer olduğunu iddia etmek için çok cahil olmak gerekir...

koray dedi ki...

@Johnny anladım otoritesiniz bilirkişisiniz çok biliyorsunuz neyin cahillik olduğunun ölçüsüde sizde.

Transfer ile ilgili olumsuz yorum bana ait değil iş netleşmeden önceki genel havayı ,birçok yerde ve birçok blogdaki olumsuz görüşü kast ettim.Hemen hemen tüm yorumlar oldukça olumsuz bir kısmı da şaşkındı.

Ha diyebilirsiniz facia diyen olmadı Sanırım olmadı gerçekten ama yılın hücüm silahı diyen de olmadı.
Mübalağa diye bir kavram var hani söz sanatlarının içersinde bilmemek için cahil olmak gerekir mi gerekmez mi bilmem, cahilliğin ölçüsüne karar vermek haddimi aşar.Ölçüsü var mıdır onu bile bilmem .Cahil miyim nedir :)

Neyse sözün meali FB kesin anlaşma yapılana kadar oyuncu ile ilgili yorumlar olumsuzken bir anda nasıl oldu ise olumluya döndü.

Durum tespiti yaptım yani.

muyek dedi ki...

FB yonetimi sozlesmenin yaninda sarkmis gogusleri icin MR. May e 40 beden bir sutyende armagan etsin, anca paklar onun porsumus sarkmis goguslerini :)

Cakivu dedi ki...

Fenerliyim ama muyek in yoruma güldüm açıkcası :)

bakalım sene sonuna kadar nasıl bir katkı verecek, deneme süresi boyunca teknik ekibe iyi bir fikir vermesi iç rahatlatan bir durum keza teknik ekibe güveniyorum

ayrıca basketbola aç kalmış bir oyuncu olarak, kendisini burada ispatlamak için ekstra bir performans göstermeye çalışacağını düşünüyorum.