12 Aralık 2010 Pazar

Türk Hava Yolları-Kobe Bryant İşbirliği

Son yıllarda dünyanın en iddialı havayolu şirketlerinden biri haline gelen ve tanınırlığını daha da üst düzeye çekmek adına çok önemli sponsorluk hamleleri başlatan Türk Hava Yolları'nın yeni bombası Kobe Bryant oldu. KB24, Küresel Marka Tanıtım Elçisi olarak Türk Hava Yolları'nın yeni çalışanlarından bir tanesi oldu diyebiliriz sanırım. Anlaşma iki senelik, bu iki sene boyunca Kobe Bryant Türk Hava Yolları vesilesiyle hayranlarıyla birçok kez bir araya gelecek. Kobe, bu anlaşma ekseninde reklam filmlerinde de rol alacak. Kobe'nin de dahil olacağı yeni THY reklam filmlerini 2011 yılının ilk çeyreğinden itibaren seyredebileceğiz.

Forbes dergisinin düzenlemiş olduğu endekse göre dünyanın en ünlü 14. insanı olan Kobe Bryant da yeni sponsorluğu ile alakalı bir açıklama yaptı.''Türk Hava Yolları'nın küresel marka tanıtım elçisi olarak seçildiğim için gururluyum. Türk Hava Yolları 77 yıldır yolcularına mükemmel bir hizmet sunuyor ve artık Los Angeleslılar'ın da bu hizmeti ilk elden deneyimleyeceği için de mutluyum. Türkiye doğal güzellikler ve binlerce yıllık tarihi açısından zengin bir ülke ve ben bu ihtişamın dünyadaki diğer insanlara ulaştırılmasında Türk Hava Yolları ile işbirliği yapacağım için mutluyum. En kısa sürede Türk Hava Yolları ile uçmak ve mükemmel servisi ve üst seviyede övgü alan yemekleri kendim denemek için sabırsızlanıyorum.''

THY'nin sponsorluk için basketbol alanını da seçmiş olması (Euroleauge ve 12 Dev Adam reklamlarını hatırlayınız) biz basketbolseverler adına mutluluk verici bir gelişme. Yaşanan gelişmelerin devamının da gelmesini arzu ediyoruz. Bunun yanında Kobe Bryant'ın açıklamaları da profesyonelce hazırlanmış, hazırlığı yapan kişinin Kobe olmadığı bir realite olsa da bu sözleri ondan duymak insana mutluluk veriyor.

6 Yorum Yapılmış:

Gündüz Feneri dedi ki...

thy'nin sponsorlukları gerçekten de hayranlık uyandırıcı, bunu kabul etmek lâzım. yerli bir firma olması insana kendi bir tuhaf hissettiriyor. şu son hamlesi, vizyon olarak da ileri bir seviyede olduklarının kanıtı.

amma.. yayınlar mısınız bilmem, benim oturduğum mahalledeki bir thy çalışanı kadını, başını örtmeyi reddettiği için işten atan da aynı şirket.. bu yüzden takdir etmek ile sempati duymak arasındaki uçurumu bir kez daha hatırlatıyor bu firma bize..

fdlmania dedi ki...

Doğru bir tercih olmuş.

QuaresmA dedi ki...

THY berbat yönetimini bu sponsorluklarla örtmeye çalışıyor. Oraya buraya sponsor olacaklarına önce havayolu şirketi yönetmeyi öğrensinler.

Baris dedi ki...

Diyet ödüyorlar. Bilmem hatırlarmısınız kadın basketbolunda THY diye bir takım vardı.....

Sarıkaya dedi ki...

Eskiden bi' sporcunun reklamlara çıkması kariyerinin sonuna geldiğinin göstergesi olarak algılandığından, aktif sporcular pek reklamlara çıkmazdı.. Tabi ABD'den bahsediyorum!.. Bu konuda sayın Murat Murathanoğlu'nda çok daha fazla malumat vardır mutlaka.. Michael Jordan'dan sonra işler cozuttu tabi. Ama yine de aktif sporcuların çoğu, hep ABD'den bahsediyorum, ülke dışında ki reklamlarda rol aldı. Mesela Japonya'da. Böylece karizmayı çizdirmeden nakiti gole çevirme imkanı buldular.. Ne yani Kobe, THY'nı Los Angeles Dallas arasında mı kullanacak?.. Eh tabii ki havayolu şirketi yönetmeyi öğrenmekten çok daha kolaydır Kobe'yi reklamlara çıkartmak.. Kobe mi bakacak paranın hangi enayiden geldiğine?

Cakivu dedi ki...

nba de bence acaip düşüş yaşanıyor, salonlar büyük takımlar hariç inanılmaz boş, takımlar arasındaki güç farkıda barizleşti, eskiden sabahlara kadar izlerdik (robert horry nin kingsi batıran üçlüğü :(( ), şimdi arada denk gelince bakıyor insan, tüm bunlara rağmen kobe bryant gibi süper yıldızın thy ile anlaşma yapması harika bir olay. gerçi bu sponsorluk olayında thy biraz arap görmemişliği ile hareket ediyor, bütçesini, ne kar ettiğini net bilemeyiz tabii ama bu kadar aşırı sponsporluk ve reklam sonunda orta vadede bir yere peşkeş pardon satılacak gibi duruyorlar.