7 Aralık 2010 Salı

Zadar: 82 - P.Karşıyaka: 77 (Karşıyaka Geç Açıldı, Süre Yetmedi)

Namağlup tamamladığı ilk devrenin ardından bugün Hırvatistan deplasmanına giden Pınar Karşıyaka, 9 top kaybıyla başladığı maçta son 9 dakikaya 73-48 gibi çok farklı bir skorla geride girmesine rağmen yakaladığı 29-9'luk seriyle skoru 82-77'i getirerek ikili averajda üstte kalmayı başardı. Son virajda yakalanan 29-9'luk seride Osiris Eldridge 10, Holston 8, Jovo 6, Smith de 5 sayısıyla katkı yaparken ilk çeyrekte üretilen 13 sayının 11'ine imza atan Birkan-Furkan ikilisi sessiz kaldı. Son 10 dakikada üretilen skorların tamamı yabancı oyuncular imzalı, üstelik çok yüksek bir yüzdeyle üretildi bu sayılar.

Osiris Eldridge 18 sayısıyla takımın en skoreri olurken, kaptan Andre Smith 13 sayı-15 ribaund-5 asist ile yine göz doldurucu bir performans sergiledi. Maça hızlı başlayan ikiliden Birkan 13 sayı, Furkan da 11 sayı - 7 ribaund ile tamamladı maçı. Böylece Avrupa'da ilk yenilgisi almış olan Pınar Karşıyaka'da farkın 7'nin altında kalması ise sevindirici elbette. Grup liderliği için önemliydi bu fark. Kötü başlangıca rağmen deplasmanda bu farkı kapatmak ve avantajlı konuma geçmek güzel oldu. Geri dönüş ateşi 3. çeyreğin sonuna doğru yakılmış olsa belki de galibiyetle ayrılacaklardı bu deplasmandan, ona da süre yetmedi.

BC Zadar (82): Marko Car 11 (2 ribaund- 1 asist), Jakov Vladovic 12 (4 ribaund- 4 asist), Ivan Batur 8 (4 ribaund- 1 asist), Ivan Tomas 15 (2 ribaund), Mario Dundovic (1 ribaund), Pavle Marcinkovic 4 (2 ribaund), Ive Ivanov 18 (7 ribaund- 3 asist), Brandon Brown 10 (3 ribaund- 3 asist), Miro Bilan 4 (6 ribaund)

Pınar Karşıyaka (77): Osiris Eldridge 18 (3 ribaund- 2 asist), Birkan Batuk 13 (2 ribaund- 1 asist), Jovo Stanojevic 6 (2 ribaund), David Holston 11 (1 ribaund- 1 asist), Andre Smith 13 (15 ribaund- 5 asist), Ahmet Erdoğan 5 (3 ribaund- 1 asist), Furkan Aldemir 11 (7 ribaund)

11 Yorum Yapılmış:

Buğra dedi ki...

bakıyorum bakıyorum ve yine bakıyorum ... jovo reyizin efsanevi istatistiklerine baktıkça rahatlıyorum, ufkum açılıyor ! 6 sayı 2 ribaund !

ali dedi ki...

Buğra dedi ki... :).).).):):).).) cok guzel bır yorumdu katılmamak elde degıl

Johnny dedi ki...

Tabi tabi Jovo tek suçlu hep :) Arkadaş Andre gibi savurgan yabancılarla bu kadar kusura bakmayın...

Tatü dedi ki...

Ne kadar sığ yorumlar adam 3 top almış 2 sini sayı yapmıs napacaksa 3 top kullanıp 21 sayımı yapacak kskli arkadaşlar bu kadar basketboldan uzak yorumlar yakışmıyor

Murat dedi ki...

Tatü, sığ yorum demişsin de seninki de çok derin olmamış gibi. Zaten eleştirilen şey temelde içeriden Jovo ve Furkan üzerinden az top kullanılması. 2 ribaunda ne diyeceksin?

Tatü dedi ki...

murat izlemediğim için bir yorumda bulunamayacam tepkim anlamsız yorumlara ribaund konusundada jovo zaten çok ribaund alan bir oyuncu değil özellikleri bilinen bir oyuncu madem kullanılmayacak bu kadar para verimesin gönderilsin çok yükleniliyor bu oyuncuya haksız yere

nonstop dedi ki...

buna da şükür. 6 sayı 2 rib. jovo için iyi istatistik, artık daha fazlasını beklemiyorum bu adamdan.

disc erec dedi ki...

Arkadaşım Tatü,komisyon mu alıyosun Jovo'dan anlamadım ki:)

Eleştirilerin haksızlığına kanaat getirmende ne etkili oldu,açıklar mısın?

Bu sene arenadaki bütün maçları ve deplasmandaki Aliağa maçını izledim. Jovo'nun istikrarlı olduğu tek konu var,o da her maç en az 3(üç) adet yaptığı topla yürüme...

Tatü dedi ki...

Malesef nerede o basketboldan anlayan eski ksk taraftarı diyorum. Ne etkili oldu diyorsun haksızlık konusunda hala:) adam 3 top kullanmış diyorum 30 sayımı atacak biri girer 6 sayı atmıs der iyi der biri der az ribaund almış hey gidi yaa:) Biri der her maç 3 kere steps yapıyor. Adam sırtı dönük oyunu ligde en iyi oynayan adam değerlendirmelere bak komik gerçekten. Haid ben anlamıyorum basketboldan salsa dejavu falanda beğeniyorki bu adamı onlarda anlamıyor demekki ne diyeyim??

Jovoya gelene kadar holstondan bahsetmek gerekir diyorum en az 8-10 üçlük deniyor alakasız yerlerde girsin girmesin buna birşey diyen yok ama tribüne gaz veriyor sevimli gözüküyor ya 2 topa atlıyor çoluk çocuk hemen gaza geliyor adam süper yaaa falan filan. Kaç maç kaybettirdi 2 sezonda bize kimse konuşmaz ama???

Necromancer dedi ki...

Jovo'yu kötüleyen renkdaşlarım. Etha deplasmanından galip çıkmamızın 2 ana etkeni vardı. İki oyuncunun ekstra katkısı vardı. Bilin bakalım onlardan biri kimdi? Pivota top vermezsen oynayamaz. Guard'ın elinden alıp şut mu atsın? Jovo'ya top verilirse hem oynar hem oynatır. Ben katılmıyorum iyi olmadığına.

disc erec dedi ki...

@ Tatü,

Holston konusunda da aynı fikirdeyim,bir numaraya yakışmayacak şut seçimleri yapıyor. Bornova maçını izlerken soktuğu şutlardan sonra bile sövüyordum arkadaşa. 2ye bir giderken ve o ikinin biri Osiris iken saçma crossoverlarla vakit geçirip el üstünden üçlük atmaya çalışıyor. Birinin ayar vermesi lazım bu adama.

Jovo konusuna gelince;Bu maç az top kullanmış ve az süre almış olabilir. Sadece bu maç için yapmamıştım yorumu. Karşıyakanın tüm maçlarını izledim,25-30 dk civarı oynadığı bir dönem de vardı ve yine katkısı yoktu. Sırtı dönük oyunu iyi oynadığı filan yok,ne zaman post up yapsa stepsle sonlanıyor pozisyon,lalıbımı basarım. Basketbol bilgisi var arkadaşın,tamam. ama fiziksel handikapları katkı vermesine engel.

Ayrıca;Karşıyaka,çılgın bütçelerle başarı kovalayan bir takım değil. Her sene 75-80 bin dolara yabancı transferleri yapar ve hepsinden ortalama üstü verim alır. Ben ve Jovo'yu eleştiren diğer arkadaşlar,Karşıyaka tarihinin en pahalı yabancısının rotasyonda en az katkı yapan oyuncu olmasından yola çıkarak yapıyoruz eleşitirimizi.

@ Necromancer,

Drexel maçında da süper oynamıştı Jovo:)