13 Ocak 2011 Perşembe

Efes Pilsen'de Çetin Çeki Görevinden Ayrıldı

1980'li yıllardan bu yana Efes Pilsen Spor Kulübü Yönetim Kurulu üyeliğini ve son 10 yıldır da Efes Pilsen Asbaşkanlığı görevini sürdüren Çetin Çeki, bugün itibariyle kulüpteki görevlerinden ayrıldı. Son bir haftadır dillendirilen bir dedikoduydu bu aslında. Kulüpten bugün yapılan yazılı açıklamayla birlikte resmiyete kavuşmuş oldu. 'Sayın Çeki'ye, kulübümüze ve Türk basketboluna yaptığı hizmetler için teşekkür ediyor, kendisine yeni yaşamında esenlikler diliyoruz.' denildi kulüpten yapılan yazılı açıklamada. Son yıllarda pek çok açıdan hemen hemen hepimizin eleştirdiği bir Efes Pilsen izliyoruz. O yapının yaratıcılarından Çetin Çeki'nin ayrılması önemli bir adım kesinlikle. Belki yeni bir yapılanmanın da habercisi olabilir bu gelişme. Zira şu anda kulüpte Ergin Özerhun tek başına kalmış durumda. Bugünden sonra Çetin Çeki nasıl bir yol haritası izler, bilinmez ama emekleri için, basketbola katkıları için teşekkür etmek boyun borcudur.

11 Yorum Yapılmış:

Ahmet Karadag dedi ki...

Cetin Bey son yillardaki sportif basarisizligin sorumlulugunu kendi payi acisindan üstlenmis gözüküyor. Ancak durusu ve efendilgi ile Türk sporunda maalesf sayisi az olan bir karaktere sahip bir insanin kulüpten ayrilmasina üzülüyorum.

ako dedi ki...

Efendi kişiliğiyle Spor camiası için önemli bir isimdi kuşkusuz. Ancak Efes Pilsende kan değişimi olması gerekiyor bence, bu ilk adım oldu. 2001den sonra ivme hep aşağı doğru. Efesin eski günlerine dönmesi hepimizin isteği

sinan dedi ki...

Sıra Engin Özerhun'da..

engin Karsiyakali dedi ki...

çetin bey cok beyefendi biriydi üzüldüm onun adına sanırım efeste yeni bir oluşum başlıyacak..
bu arada efes pilsen TAPDK a
ANADOLU EFES veya
EFES SPOR klubu diye öneride bulunmus cvpı beklıyorlarmıs

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Değişim Şart

Sarıkaya dedi ki...

Pano Natof'suz dönemin sonu da diyebiliriz, bu ayrılışa... Hep merak etmişimdir hala da merak ederim, Pano Natof'dan sonra neden şöyle güçlü bir GM'i olmadı Efes'in diye. Sayın Çekin Çeki'ye hürmetim sonsuzdur ve fakat Pano Natof'tan boşalan yeri dolduramadı ya da doldurması istenmedi, bilemiyorum. Önce Nejat Sayman'dan sonra da yemekte Doğan Hakyemez'den aynı hikayeyi duymuştum, belki de biri birlerine söylemişlerdir bilemiyorum ; işi sayın Tuncay Özilhan'ın Tolga Tuğsavul danışmanlığında tek başına götürdüğünü..

Hiç belli olmaz, bundan sonra sayın Özerhun başkan olur, Alper Yılmaz da Genel Menejer, burası Efes.

Ha! benim yakıştırdığım Efes'e sağlam bi' GM'in olması! Artık Naumovski mi olur, Saviç mi olur? orasını bilemem..

Ahmet Karadag dedi ki...

Önder Abi, bence iyi derecede Türkce bilmeyen bir GM'in Türkiye'de basarili olmasi mümkün degil. Binbir cesit ayak oyunlarinin oynandigi bir ülkede ortama "fransiz" kalmak bir dezavantajdir. Ha, Naumoski Italya sürgününde fena olmayan Türkce'sini gelistirmistir, ona itirazim olmaz tabii ki ;)
Ancak kulüp beni yaniltmazsa "iceriden" bir cözüm bulunur. Bahsetmis oldugun Özerhun-Yilmaz pozisyon paylasimi o kadar da ihtimal disi gelmedi bana.

Sarıkaya dedi ki...

Ahmetçiğim, geçen gün kulüpte Ufuk Sarıca'ya tesadüfen rastgeldim!:-)) Hoca iyi güzelde hala "Biz zamanında yüreğimiz ile oynardık, şimdi özellikle yabancılar sallarım başımı alırım maaşımı diyor" kıvamında. Valla o yabancılar zaten Vujaniseviç'i göndertmedi mi CSKA'dan?.. Zaman o yabancıları oynatabilmek zamanı, diyorum. Yoksa Rako gider Mako gelir, bi' şey değişmez!:-(( E tabi gelecek GM'in biraz da anasının gözü olması lazım, ayak oyunları ile tufaya gelmemek için!

Mental dedi ki...

@ Sarıkaya

O halde Alper Yılmaz Genel Menegerlik için tam aranılan insan onun zekası ve duruşu kesinlikle fazlasıyla yeterli..
Bu camiada adam gibi adam birisi..

Luke dedi ki...

Çetin Çeki, sportmen ve beyefendi kişiliğiyle Türk sporunda belli bir önem işgal eden, ancak ne yazık ki basketbola fazla bir şey veremeyen bir birey olarak, kendi üzerine düşeni yapmış ve ileride güzel cümlelerle anılmayı garantilemiş bir figür haline getirdi kendisini. Sırf bu açıdan bile takdire değer yaptığı. Darısı Engin Özerhun'un başına inşallah!
Öte yandan, Salsabasket'te Efes Pilsen'e isim önerileri olarak "Anadolu Efes" ve "Efes Spor Kulübü" alternatiflerinin TAPDK'ya sunulması konusunda neden herhangi bir haberin yer almadığını merak ediyorum. Ayrıca, Ümit Avcı'nın twitter hesabında Efes Pilsen'in bu akşam itibariyle yeni bir transfer yapacağı iddia ediliyor. Bu konuda Salsabasket'in bir fikri/duyumu var mıdır? Varsa biz zavallı Efes Pilsen taraftarları ile paylaşmayı düşünür mü?
Şimdiden teşekkürler.

Gurcay dedi ki...

Çetin Çeki'yi Pano Natof kadar olmasa da hep hürmetle anacağız.
Bu istifa değişimin habercisiyse ne âlâ... Ama Özerhun gitmeden değişim meğişim olmaz bence...