19 Ocak 2011 Çarşamba

Jarvis Hayes Aliağa'da

Gerald Fitch ve Kaspars Kambala transferleri sonrası Hüseyin Beşok'un Beşiktaş'a gitmesine izin veren Aliağa'da yabancı oyuncu arayışları devam ediyordu. Daha önce Ted Kolejliler'de forma giyen Prowell'ı deneyen İzmir ekibi, New Jersey Nets'te forma giyen Jarvis James Hayes ile anlaştı. 1981 doğumlu, 2.03 metre boyundaki Hayes ile faks yoluyla sözleşme imzalandı ve oyuncu Cuma günü İzmir'de olacak.

2003'te Washington Wizards tarafından draft edilen Hayes, NBA'de Detroit Pistons ve New Jersey Nets formaları da giydi. Tecrübeli oyuncu NBA kariyerinde oynadığı 427 maçta 8.3 sayı, 3.1 ribaund ve 1.1 asist ortalamalarıyla mücadele etti.

22 Yorum Yapılmış:

Özcan Yüksel dedi ki...

Aliağa potaaltını güçlendirmeye devam ediyor. Kambala'nın ardından Hayes de gelince atletik ve sert bir pota altı oldu

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Prowell çok iyi oyuncu idi.hayes'i izlemedim ama Quan Prowell'ı alsalardı katkısı %100 olurdu.

ali dedi ki...

bu ara nba den transfer oldukca cok oldu efes bornovadan sonra alıgada nba den aldı ısallah ıyı cıkar

ali dedi ki...

bunda turkıyenın dunya sampıyonu olması ve ıversonun bjk ye gelmesının de buyuk katkısı var bence

Necromancer dedi ki...

NBA'de pek fazla oynayamasa da Mardy Collins de Bornova'ya geldi. Özellikle Jarvis Hayes önemli bir transfer. Bu transferlere rağmen Karşıyaka'ya mağlup olmaktan kurtulamayacaklar.

exclusivefor80 dedi ki...

halil hoca nın takımlarının sezon içi bu kadar yabancı hareketliliği sizce neden???

sabonis dedi ki...

twitter'dan da yazdım, bu adamın 13 sayıyla oynama ihtimalini düşününce kendimden geçtim, yine de kontrol ediim dedim, 8 sayı ortalaması ben 7.1 falan derdim aklımdan söylesem. kazmadır kısacası. nereden baktıysanız yanlış olmuş çağlar/anıl

chucky dedi ki...

acaba randle ı gönderip yerine başka bir oyuncu transferi olacak mı bi bilginiz varsa paylaşırsanız çok sevinirim...

mehmet dedi ki...

şuan 5 yabancı var kimi yoluyacak acaba.bildiğim kadarıyla 4 yabancı oynatabiliyor

Selami dedi ki...

gelmesine şaşırdım,on numara transfer,Sean May'i beşe katlar

saLsa dedi ki...

İstatistikleriyle ilgili ufak bir hata olmuş, düzelttik.. Teşekkürler..

saLsa

Tatü dedi ki...

Kazmanın önde gidenidir sabonisin yazdığı gibi ama sağlam savunmacıdır

Ozan Kartal Kaya dedi ki...

bu adam pota altı oyuncusu değil. nba'de değildi en azından. burada 4 oynatırlar belki bilemiyorum. savunması fena değil, iyi üçlükçü özellikle cezaları iyi sokuyor...

BaHa dedi ki...

@chucky
Randle'i Rytas istiyordu Aliağa bırakmadıç

ali dedi ki...

4 avrupa dısı oyuncu omuyor 5 yabancı oynuyor lıgde sadce bunların 3 cu avrupa kıtası harıcı 2 sı bosman oluyıor 5 yabancı falan olmuyor yazmıslar o yanlıs

Bilge dedi ki...

yılın transferi olabilir, gayet iyi herşeyi yapabilen bir adam. Tam da bizim ligimizde iş yapan model.
tarzının benzediği Shumpert'den Ignerski'den her açıdan bir boy büyük bir adam, tabii sorunsuz geliyorsa.

chucky dedi ki...

@baha teşekkür ederm kardes

Cakarta35 dedi ki...

KAZMALARADA köylüleredeihtiyaç var ligde...

Miksiyon dedi ki...

Hayes e herşeyi iyi yapabilen bir oyuncu denilmiş bir yaşıma daha girdim:) Adam hucüm özürlüydü en son seyrettiğim zamanlarda şampırtla falan alakası yok hucüm yönü karşılaştırılamaz. Ama mücadele gücüyle katkı verir aliağaya hayırlı olsun

SsS_M dedi ki...

hayırlı olsun umarım faydalı olur.

Ihsahn dedi ki...

Nba'de 8.3 sayı ortalaması fena değil. Ben katkı yapabileceğini düşünüyorum. Fena bir üçlükçü değildi.

Sheed dedi ki...

4 numara değil hayes, zoraki durumlarda belki oynayabilir ama pür 3 numara..