22 Ocak 2011 Cumartesi

Oyak Renault: 68 - Aliağa Petkim: 60 (Renault Nihayet Galibiyete Ulaştı)

Kadrodaki revizyonlar sonrası takviyelerle çıktığı maçta Oyak Renault, evinde bir diğer transfer bombalarının takımı Aliağa'yı ağırladı. Ufuk Kaçar hariç iki takımda da bütün yeni transferler sahadaydı.

Hava atışıyla beraber, haftalardır uyuyor dediğimiz Oyak Renault kızdırılmış bir boğa gibi hırslı başladı. Ama sete set hücumdaki sıkıntıları devam ediyor hala, bunu da hızlı hücumlarla iyi kapadılar bu maç. Biraz iyi savunma, biraz da Aliağa'nın kaçan şutlarıyla da rüzgarı arkasına almıştı Renault. Fakat Kaspars Kambala'nın ev sahibinin tüm pota altı rotasyonu size'ına denk bir durumda olmasının getirdiği avantaj ve devre sonuna doğru koç Yücel Platin'in yoğun itirazları sonucu aldığı teknik faul, devrenin bitimine çok az kalmışken Aliağa'yı maça tekrar ortak etti (35-33).

Kerem Özkan ve James Mays'in önderliğinde ikinci yarıda da kazanma isteğinden bir şey kaybetmemiş gözüktü Renault. İki bench tarafından beğenilmeyen kararlarla maçta tansiyon yüseldi. 3. çeyrek sonunda Fitch'in uzak menzilli güdümlü üçlüğü Aliağa'yı harekete geçirdi ama Renault maçtan kopmadı ve sonunda beklenen galibiyeti almayı başardı.

Yeni transfer Bora Sancar takıma parke üzerinde pek bir katkı veremiyor, hatta veremeyecek de olabilir. Fakat kenarda abilik yapması, takımı toparlaması, moral vermesi gibi mental işleri yapması çok önemli ev sahibi adına. Ayrıca gözlerimi yaşartacak derecede bir dayanışma gördüm bugün takımda. İlerisi için umut veriyor. Aliağa tarafında ise yeni transferler takıma uyum sürecini aşamamış gözüküyor. Ama Brandon Hunter'ın öncülük ettiği takım ruhu oluşumu adına olumlu konuşmak mümkün. Kaspars Kambala ise hala kuvvet olarak bu lige 2 gömlek büyük. Boks yaramış Letonyalıya, deviriyor önüne geleni. Bursa'da parkeye çıktığı son maçta 40+ atıp takımını ligde tutan Gerald Fitch de o günlerinden uzaklarda. Bu biraz da içinde bulunduğu takımın yeterliliğini gösteriyor aslında. Jarvis Hayes de yanılmıyorsam ilk şut isabetini son saniyedeki formalite şutuyla buldu. Kağıt üstünde imrenilecek bir kadroya sahipler ama bunun parkedeki izdüşümü kadar başarı sağlayabilecekler. Her şey kendilerinin elinde.

Oyak Renault (68): James Conroy 11 (3 ribaund – 7 asist), Ogün Sevinç 2 (3 ribaund), Nedim Dal 2 (10 ribaund), Antabia Waller 17 (4 ribaund), James Mays 18 (14 ribaund – 4 asist), Kerem Özkan 10 (3 ribaund), Umut Yenice 8 (2 ribaund)

Aliağa Petkim (60): Polat Kaya 8 (4 ribaund – 1 asist), Levent Bilgin 1 (6 ribaund), Barış Güney 3 (2 ribaund), Gerald Fitch 17 (9 ribaund – 2 asist), Kaan Üner 3 (2 ribaund – 1 asist), Kaspars Kambala 16 (12 ribaund – 1 asist), Jarvis Hayes 8 (4 ribaund – 2 asist), Brandon Hunter 2 (3 ribaund – 2 asist), İlkay Okay 2 (2 ribaund)

26 Yorum Yapılmış:

vdT dedi ki...

Skorların font rengi kör etmeye yönelik :)

Bob dedi ki...

@vdT

yeni bir font rengi denedim ama olmamış. değiştirdim :)

Cakarta35 dedi ki...

o.renaultu tebrik ediyorum helal olsun ..aliağa devre arası boş durmadı ama renaultu yenemedi yazıklar olsun oyun kurucu ... hafta arası yazan arkadaşı kutluyorum iyi görmüş yeni oyun kurucuyu malupken bile vazılgeçilemiyor KIYMETLİ çocuk yazık yazık..biri almış sazı eline vay anam vay ..yazık o otobüsle bursa yollarına düşenlere ama konu o değil her şey aga için ALİAĞA m

aslika dedi ki...

yazık çok yazık böyle bir kadroyla sonuncu takıma yenilmek aliağa taraftarı bunu haketmiyor.bu taraftar her zaman takımının yanında ve ona hep destek tam destek sloganıyla yola çıkıyor.yedi türk oyuncuyla bu ligde kaldık bu takımla düşersek çok yazık olur.bu kadro yenildiğimiz takımın belki on kat üstünde bir kadro ama.....biraz ruh ve bu taraftara saygı istiyoruz.her ne olursa olsun biz yine de takımımızın yanındayız.2. ligden beri bu takımın en fanatik taraftarı olarak rica ediyorum 1.ligde kalalım.içerde ve imkanım oldukça deplasmanda maç kaçırmayan ben bu takımı 1.ligde görmek istiyorum.sayın hocam artık şu tavşan girmemek üzere şapkadan çıksın...hep destek tam destek...

murat gün dedi ki...

G.fitch aliağada ilk kez oynuyor.Geçen senelerde +40 atıp ligde tutmuş olamaz.

Tatü dedi ki...

Halil hocamın tavşanı bitti sanırım zira şapkanın içi boş gözüküyor. Bugünkü tavşan adayımız 19-5 atarak 8(SEKİZ) top kaybında kalmış.

dejavu dedi ki...

@murat gün;

Yazıyı yazan kardeşim Buğra, Fitch'in 2 sezon önce Kepez formasıyla TBL'deki son maçında Reno potalarına yolladığı 42 sayıya atıf yapmış yazının o kısmında.

Sevgiler,
Çağlar..

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

@ Tatü

Evet Fitch çok kötüydü bugün ama pek alışık olmadığı pozisyonda (1 numara) oynatıldı Halil Üner tarafından. İlk yarı çok az skora yönelik oynadı. Bir tek Kambala'yı beğendim ben Aliağa'dan. Gerisi sıfırdı.

mustafa dedi ki...

Sezon başından beri bir dünya oyuncu gitti geldi Aliağaya. Ama hep aynı hikaye. Bugünkü yenilgiyle Play-off umutlarıda tamamen bitti bence. Yazık bu kadar harcanan paraya. Amaç ligde kalmaksa niye bu kadar para harcadınız. Birde teknik açıdan elinizde kaç tane oyun kurucunuz kaldı?

Johnny dedi ki...

Tüm antipatikliğine rağmen bu sezona kadar Halil Üner'in koçluğuna saygı duydum. Ama bu sezonki "canım oğlum" sendromu onu bitirdi. Maalesef Kaan bu ligde maç başına max 5 dakika süre alabilir. Conroy kendisini bastı geçti bastı geçti. Aliağa bunu hak etmiyor.

Reno bence güzel eklemeler yapmış ve ligde kalacaktır. Yücel Hoca sayesinde bunu başaracaklar. Hocam daha az Nedim lütfen !

Mersin ve Bornova düşerse , en hayırlısı olacak...

ali dedi ki...

mactadım kaan unere allah baya bı basketbol sevgısı vermıs asılamıs ama yetenek vermemıs macta bır olumlu harektı yoktu bora sancarı savunurken bıle agladım gurmekten temas olmadan savunma yaparken yere dusen ılk ınsan heralde cokta sure aldı anlamıs degılım basketbol adına bır olumlu harekıtı yoktu rande neden telekoma gıttı ılaha amerıcalı 4 almak zorundalarmıdı takımda gurgd kalmadı sacma sapan oynamaya basladı takım kımyası bozulmus

ali dedi ki...

Johnny dedi ki... cok comertsın kardesım ben o sureyı ıkıncı lıgde verırdım ona cok tahummul ettı halıl uner bugun kaan unere neye guvenerek randel gıder telekoma anlamadım barıs guneyın bu kadar cok kenarda oturmasına anlam veremedım huseyonden sonra yerlı rotasyonuda cok dusmus bence takımın gucu azalmıs baya renodada ısler bugun ıyı gıttı ama ıslerı cok zor onların nedim dal ogun hıc katkı vermedıler cok pasıftıler

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

@Ali

Barış Güney ikinci çeyrekte henüz üç faul aldığı için çok oturdu kenarda. Kaan Üner içi söylediklerinize de katılıyorum kısmen. Ama çok yararlı oynadığı maçlar da oluyor bazen.

SsS_M dedi ki...

play off hedefiyle girilen sezon yine ligde kalma hesaplarıyla bitecek anlaşıldı.Halil hoca bence takıma bi yararın yok.Al oğullarınıda git nerede süre veriyorsan ver.

Ayrıca bişe sormak istiyorum Erdem Türetken'e ne oldu bi bilgisi olan var mı ?

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

@SsS_M

Erdem Türetken sakat. Erdemir maçından beri oynamıyor. En son konuştuğumda Renault maçına yetişemeyeceğini söylemişti. Belki haftaya Fenerbahçe Ülker maçında kadroda olur.

fuat dedi ki...

@ johnny
bu mersin ve bornova düşerse en hayırlısı olacak lafına çok takıldım. taraftar olarak, bir kulübün tarafı olarak kendi adına başarı beklemek normal. ama küfürden daha ağır geldi bu "mersin ve bornova düşerse en hayırlısı olacak" ifadesi. spor bu, puan durumu sezon sonunda son iki sırada kimleri gösterirse onlar düşecek, bundan kaçış yok. yerlerine de 2. lig'den iki yeni takım gelecek. ama şu düşsün, oh olsun yaklaşımı fena.

SsS_M dedi ki...

@ozan aktay

teşekkür ettim

Johnny dedi ki...

@fuat

Belediye takımlarının basketbolumuza bir katkısının olmadığını ve olamayacağını düşünüyorum. Kusura bakma canı gönülden düşmeleri taraftarıyım.

sinan dedi ki...

aliağa bu sene düşmesi muhtemel takım.

fuat dedi ki...

@ johnny

derdim polemik değil. ancak ilk beşinin dördü yabancı olan trabzonspor mu hizmet ediyor türk basketboluna bu durumda? belediyeler, ellerindeki imkanlarla tesis yapabilir, bir tesise sahip çıkabilir, hatta spor salonu bile inşa edebilir. doğru insanlar görev başında oldukça belediye, camia farketmez basketbolu hizmet için.

Johnny dedi ki...

@fuat

Oyuncularına paralarını vermeyen klüplerin genelde Belediye takımları olması tesadüf müdür ? İddian da ısrar etmesen diyorum ?

ali dedi ki...

alıga nın sponsoru petkım degılmı ondanda katkı almıyorlarmı

SsS_M dedi ki...

@fuat

yazdıklarına katılıyorum.trabzonun ülke basketboluna yararlı oldugunu düşünmüyorum.Günü kurtarmak bence.

@johnny

fuat'ın dediği gibi doğru insanlar olduğu sürece belediyelerin başlarında ne para sorunu olur ne başka bişe.Sezon sonu son ikiye baktğımızda tekrar konusuruz bunları.

Cakarta35 dedi ki...

yanlış anladınız galiba ali ve SsS PARA İŞİ ALİAĞADAN BAHSEDİLMİYOR para problemi ve desteksizlik yok para olmasa bu yeni adamlar alınmazdı

fuat dedi ki...

@ johnny

bir iddiada bulunmadımki ısrar edeyim. şimdi konuşuyor olsak ve aksanım bozuk olsa, "adam beni duyamadı, anlayamadı" diyeceğim ama, allahtan yazıyoruz. ben "şu düşsün hayırlı olur" ifadesine takıldım. sen de "belediye takımlarının katkısı yok. ondan düşmelerini istiyorum" dedin. ben de belediyelerin, ellerindeki imkanlarla aslında basketbol için büyük şans olduğunu, ancak önemli olan şeyin, belediye-müessese-kulüp (dernek) farketmeksizin işin başında doğru insanlar olması gerektiğini söyledim. şimdi tüm bu naifliğime rağmen "iddianda ısrar etmesen" yaklaşımı, kusura bakma ama cidden ayıp. para sorunu diyorsunuz,düşsün dediğin takımlardan mersin ve bornova ligde para konusunda en sorunsuz veya sorunsuza yakın kulüpler. yani şu kadar zamandır şu blogu okuyup, kendimce yorum yapıyorum, hatta bazen sivri bir dil kullanıyorum ama kimseye "e sen de iddianda ısrar etme" demedim. hangi çağda yaşıyoruz, hangi kültür değişimi bizi böyle saygısızca davranma noktasına getirdi hayret ediyorum.

dilek dedi ki...

@fuat

Resmi bir yazışma mı yapıyoruz burada ? Üç lafından ikisi küfür gibi , ayıp , saygısızca vs. ? Bana savını müdafa edemeyip konuyu başka yere çekmek istiyormuşsun gibi geldi ?

Diğer yandan yakın geçmişteki Kepez ve Antalya Bld. örneklerini görmeyip sorun belediyelerde değil önemli olan insan demen çok naif geldi...