25 Ocak 2011 Salı

P.Karşıyaka: 94 - KRKA: 74 (KSK Adım Adım Liderliğe)

Geçen hafta Belçika deplasmanında aldığı galibiyetin moraliyle bu hafta kupanın önemli takımlarından KRKA'yı İzmir'de ağırlayan Pınar Karşıyaka, kontrolü sürekli olarak elinde tuttuğu karşılaşmadan 94-74 gibi bir skorla farklı galip ayrılarak liderlik yolunda dev bir adım attı. Bu kupaya katılma kararı aldıkları andan itibaren hem takım kalitesi hem de seyirci potansiyeli noktasında kupanın renkli takımlarından biri olabileceklerini ve başarının da çok uzak olmadığını yazdık, yazıyoruz. Sağolsun, onlar da yanıltmıyorlar. Hafta sonunda rölantide oynadıkları bir Tofaş maçının ardından önemli bir galibiyet daha eklediler haneye. Yürümeye devam ediyorlar, yürüyedurun!

Tam 8 oyuncunun skor katkısı verdiği Pınar Karşıyaka'da Jovo, 23 sayı-12 ribaundu ile double-double'lara devam ederken Holston 22, maça ilk beş başlayan Osiris de 16 sayıyla çift haneye çıkan diğer isimler olarak gözüküyor. Faul problemine giren kaptan Andre, 9 sayı-4 ribaund ile bu kez çift haneleri göremezken Birkan Batuk'un, Alper Saruhan'ın, Ali Erdoğan'ın ve hatta Emre Bayav'ın değerli katkıları yer alıyor istatistik kağıdında. Bu da galibiyeti ayrıca keyifli kılıyor bana kalırsa.

İki maçta alınan iki galibiyet ve KRKA'ya yapılan 20 fark liderlik için büyük bir adım. Şimdi takip eden 3. ve 4. maçlar yine Arena'da oynanacak. Deplasman turu öncesi 4/4 ile çeyrek finali garantileyen bir Karşıyaka, hepimizin ortak dileği.

Pınar Karşıyaka (94): Osiris Eldridge 16 (1 ribaund-1 asist), Emre Bayav 5 (5 ribaund-1 asist), Uluğ Kaçaniku (1 ribaund-1 asist), Birkan Batuk 6 (3 ribaund), Jovo Stanovic 23 (12 ribaund-1 asist), David Holston 22 (4 asist), Andre Smith 9 (4 ribaund), Ahmet Erdoğan 6 (3 ribaund-1 asist), Alper Saruhan 7 (2 ribaund-1 asist)

KK Krka Novo Mesto (74): Goran Ikonic 9 (4 ribaund-6 asist), Simon Petrov 5 (2 ribaund), Edo Muric 4 (3 ribaund), Smiljan Pavic 12 (5 ribaund-1 asist), Dusan Djordjevic 13 (5 ribaund-6 asist), Zoran Dragic 4 (3 ribaund-2 asist), Christopher Booker 10 (5 ribaund), Bojan Krivec (2 ribaund), Dragisa Drobnjak 2 (3 ribaund-1 asist), Jure Balazic 15 (4 ribaund-1 asist)

17 Yorum Yapılmış:

exclusivefor80 dedi ki...

bu gruptan 1 cıkmak önemli son sekiz e kalınıyor..1 cıkarsa ev sahibi avantajı elinde oluyor.turnuvanın 3 favorisi var.ikisi bizim karsı grubumuzda st petersburg ve lukoil..digeride bu gunku rakip krka..final four 4 takımdan bir tanesinin sahasında oynanıyor.salon ,seyirci,konum önemli.zaten biz çeyrek finali halkpınar salonunda oynadıgımızda FİBA 12.000 kişiyi görünce organizasyonu bize verecek..herhangi bir final four bizi seneye eurocup a taşır..

Bilge dedi ki...

Helal olsun KSK, Krka'ya 94 sayı ve 20 fark atmak çok ciddi bir iş.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Helal hoş olsun hepsine. Nazar değimesin, çok iyi gidiyor Karşıyaka.

AVRAM USTA dedi ki...

Hakan Demir'e de şapka çıkartmak gerekli.Faul problemine erken giren kemik oyuncuları öyle bir kullanıp 2 uzununa birden benche şutlatan taktiği ile.Tutuk başlayan oyuncuları doğru zamanda ve doğru anlarda oyuna bir şekilde dahi etmeyi başaran...İlk periyotta düzen tutmayan savunmayı ( 24 sayı neredeyse sıfır hücum ribauntu) , hiç beklemeden 2. periyotta tüm vidaları sıkarak kurgulayan (10 sayı - 4 ü serbest atıştan ve rakip potayı karıştıran hamleler ile arka arkaya aldırtılan fauller) son saniyeye kadar sayı kovalatan , hakemlerin saçmasapan kararlarına rağmen takımı serinkanlı tutmayı başaran...Hakan Hoca bu maça damgasını vurdu.

lazfatih61 dedi ki...

benim için supriz olması, kaf-kaf avrupanın en iyi 5 liginden olan beko basketbol liginde zirveyi zorlayan bir takım, bu gruptan rahatlıkla çıkacaktır kaf-kaf...ben bu sene kafkaftan final bekliyorum...

Buğra dedi ki...

adamlar buraya maçı kazanmaya gelmiş :) 20'yi yediler ve döndüler... Serbest atışlar girse ve kaptan Dre erken faul problemi yaşamasaydı fark 35 sayı olurdu ... Maçtan sonra koçlarının suratını görmeliydiniz ... bembeyazdı sudan cıkmış balığa döndü adam :)

nonstop dedi ki...

jovo için söylediğim herşeyi geri alıyorum. söz, oğlum olursa adını jovo koycam:)

ali dedi ki...

zaten grubtan cıksın adım adım fınale gıder bu kupada gs nın elendıgı rus takımı harıcınde baska kalıtelı takım yok gecen sene gotıngen sampıyon olmustu bu sene ksk rahat olur tebrıkler ksk

tamer dedi ki...

bir karsiyakalali olarak tuylerim diken diken oldu.artik daha da bi inaniyorum finak four a kalacagimiza.acikcasi son maclardaki duzensiz oyun ve vasit top kayiplari beni endiselendiriyordu ama bugun tum dusunclerim degisti.en onemlisi de turk oyunculardan katki aliyor olmamiz.

Tatü dedi ki...

Jovo reyis Furkanın yokluğunda çok önemli karakter koydu son maçlarda sahaya zaten beğenirdim pota altı fandimentılını has adammış ayrıca bu yaşta ağır bir oyuncu için kolay değil...

Johnny dedi ki...

Zaten bir Türk takımının normal olarak bu kupada final oynaması gerekir. Ancak şampiyonluk başarı olur...

Necromancer dedi ki...

HELAL OLSUN HELAL! bu takım final4'a kalsın değil 20 30 TL 100 TL olsa canım feda. 33 yaşındaki JOVO REYiZ giderek daha iyi oynamaya başladı. Çok yüksek potansiyelli bir adam zaten. Sakatlıktan kurtulup form tuttukça efsaneleşiyor. İnşallah yolun sonu kupa!

Cakivu dedi ki...

Karşıyaka'ya tebrikler. Krka öyle kolay bir takım değil gerçekten zaten hem KSK hem Krka, Eurocupta rahatça iddialı oynayacak takımlar bence. Böyle bir takımı farklı yenerek çok iyi iş yaptı KSK, grupta liderlik için büyük avantaj, kendilerine bu yolda başarılar...

Bu arada Chris Booker, Aydın Örsün ilk zamanlarında Fenerbahçe'den oynayan oyuncuydu galiba...

Miksiyon dedi ki...

Ben demiştim demeyi sevmem ama ben demiştim jovo has adamdır diye;)) Ksk seyircisiyle bağ kurması zor ve uzun oldu ama oldu. Kendine özel seyirci bile oluşturmaya başladı soğuk tipine rağmen:) Umarım onur çalban ve furkan idmanlarda jovodan fazlasıyla faydalanıyordur, en önemli eksikleri sırtı dönük oyun bu işide türkiyede en iyi yapan vujcic le beraber jovo.

Hakan hocayada kocaman bir bravo savunmanın temel taşı furkansız bu kadar galibiyet aklımın ucundan geçmiyordu çok büyük iş başardı bence umarım tam gaz devam ederiz.

dejavu dedi ki...

@Gökhan ve Miksiyon;

Son 2 yorumu kaldırdım, bilginize.

Çağlar..

Miksiyon dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dejavu dedi ki...

Gökhan'ın 'çark etmişler' yorumunu da sildim, tartışma olmasın diye.

Çağlar..