14 Ocak 2011 Cuma

Ufuk Kaçar Antalya BŞB İle Anlaşabilir

Oyak Renault'nun geçen sezon başında ciddi beklentilerle transfer ettiği, kaptanlık görevine getirdiği, ancak geride kalan bir buçuk sezonda takıma katkı namına hiçbir şey veremeyen Ufuk Kaçar'ın Bursa ekibiyle yolları bir süre önce ayrıldı. Ufuk'un Ahmet Kandemir yönetimindeki Antalya BŞB ile anlaşma ihtimalinden söz ediliyor. Zaten transfer için çok da bir zaman kalmadı, Ufuk da 1 hafta içinde oradan veya buradan çıkacaktır birçok oyuncu gibi.

4 Yorum Yapılmış:

Johnny dedi ki...

Hala Ufuk'u oynatacak bir 1. lig takımı var mıdır ? Hiç sanmıyorum. Ufuk basketbolu bırakmadı ama basketbol onu çoktan bıraktı...

tayfur dedi ki...

Bu haber ve yorumun üzerine sadece bir link....


http://bokluyorum.blogspot.com

Nekadar objektif habercilik yapmış olduğunuda görmüş olacağız boylece sevgili Salsa....

Bob dedi ki...

@tayfur

bildiklerim ve gözlemlerim üzerine konuşuyorum;

ufuk kaçar'ın oynadığı maçlardan en fazla 3'ünde adam gibi katkı verdiğini, takım fark yerken benchte makara yaptığını ve yabancı oyuncularla arasındaki probleme yücel hoca'nın bakış açısını kendim gözlemledim. soyunma odasında da ukala tavırları olmuş coach'a, o yüzden gönderilmiş. ayrıca yücel platin senelerdir bu takımın başında, kötü gidişatı tek bir yerli oyuncuya bağlamaz. nerden ne duyduysanız doğruluğunu teyid edersiniz artık bir dahakine.

ayrıca salsa'ya sallarken gösterdiğiniz kaynak gerçekten komik.

rumi774 dedi ki...

Madem soyunma odasında yaşananları bilecek kadar! olaya hakimsiniz, o zaman 1.5 sene bu takıma kaptanlık yapmış bir oyuncunun neden işler kötüye gittiğinde ukala tavırları gündeme geldi ve takımdan uzaklaştırıldı bize açıklayabilirsiniz...

Kaçar benim senelerdir beğeni ile takip ettiğim bir sporcu ve bugüne kadar hiç bir takım ile bu tarz bir sorun yaşamadı..

Yapılan bu tarz haberler ve yorumlar yıllardır bu işe emek vermiş, ter dökmüş tüm sporcular adına utanç verici...

Bir basketbolsever olarak burada yazılan yorumları büyük üzüntü ve utançla okuyorum, Ufuk Kaçar gibi bir oyuncu bu yazılanları değil - biraz daha saygı hak ediyor bence...