3 Şubat 2011 Perşembe

Beko All-Star'da Kadrolar Açıklandı

6 Şubat Pazar günü Ankara Arena'da düzenlenecek olan Beko All-Star'da kadrolar açıklandı.

Yerli Karması: Emir Preldzic (F.Bahçe Ülker), Can Akın (Olin Edirne), Haluk Yıldırım (G.Saray C.C), Sinan Güler (Efes Pilsen), Muratcan Güler (Antalya BŞB), Cevher Özer (Beşiktaş C.T), Barış Ermiş (Banvit), Nedim Yücel (Mersin BŞB), Ümit Sonkol (Bornova Bel.), Birkan Batuk (Pınar Karşıyaka), Kerem Tunçeri (Efes Pilsen), Oğuz Savaş (F.Bahçe Ülker), Ömer Onan (F.Bahçe Ülker), Kerem Gönlüm (Efes Pilsen)

Antrenör: Orhun Ene (Banvit)

Yabancı Karması: Jerome Randle (Türk Telekom), Mire Chatman (Beşiktaş C.T), Predrag Samardjski (Olin Edirne), AJ. Ogilvy (Beşiktaş C.T), Radoslav Rancik (G.Saray C.C), Bostjan Nachbar (Efes Pilsen), David Holston (P.Karşıyaka), Renaldas Seibutis (Olin Edirne), Igor Rakocevic (Efes Pilsen), T.Smith (Bornova Bel.), Marko Tomas (F.Bahçe Ülker), Nikola Vujcic (Efes Pilsen), Preston Shumpert (G.Saray C.C), L.Williams (Banvit)

Antrenör: Neven Spahija (F.Bahçe Ülker)

3 Sayı Yarışması: Ömer Onan (F.Bahçe Ülker), David Holston (P.Karşıyaka), A. Snow (M.P. Trabzonspor), Yunus Çankaya (Türk Telekom), Michal Ignerski (Beşiktaş C.T), Rasim Başak (Türk Telekom)

Smaç Yarışması: Vincent Grier (Mersin BŞB), Altan Erol (Erdemir), Lamar Barbour (Erdemir), İlkan Karaman (Tofaş), T.Smith (Bornova Bel.), L.Roberts (Efes Pilsen)

edit: Oyuncuların ve kulüplerin özel istekleriyle organizasyonda yer almama durumlarının oluştuğunu geçen yıllardan biliyoruz. Ukic, Saras gibi isimlerin organizasyonda yer alamayacak oluşunu bu doğrultuda değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum. Aynı şekilde sakatlıklar da bu konuda engel teşkil ediyor. Örneğin Ermal Kuqo, son Avrupa maçında aldığı darbenin ardından kadrodan çıkartıldığını yazdı Twitter hesabında. Maç gününe kadar kadroda bu tarz değişiklikler olmaya devam edecektir.

Karşılaşma Show-Tv'den canlı olarak yayınlanacak.

46 Yorum Yapılmış:

vdT dedi ki...

Furkan Aldemir?

engin Karsiyakali dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Zakdrizzt dedi ki...

Olin'den 3 adam seçilmiş helal olsun. 3'ünün de hakkıydı ama seçmeleri de iyi olmuş.

agirgin dedi ki...

anladığım kadarıyla TBL nin sitesinden verilen oyların takım seçimlerinde etkili değil.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Ömer Ünver'i sadece üçlük yarışmalarında görüyorduk, artık orada da göremeyeceğiz. :)

hallo dedi ki...

bence tutku da olmalıydı

KorayCan dedi ki...

Smaç yarışmasında Altan Erol da var..

mkopaw dedi ki...

devşirme oyuncuların yerli takım kadrosunda bulunması mantıksız geliyor bana.bir de seçim prosedürlerini tam olarak anlamadım ama tutku açık da bu organizasyonda olmayı hak etmişti.

matadorxx dedi ki...

ukic ile jasikevicius katılmak istemediler heralde...

Erol Kaya dedi ki...

Jerome Randle??? Ukiç ve Saras gibi oyuncular var yahu... Çılgın mı bu takımı kuranlar?

Tatü dedi ki...

Rancik?? Bu yıl ne yaptı rancik benmi atladım acaba. İla Gs den şeçecekseniz bari Tutku falan olsaydı

Cakivu dedi ki...

rasim başak üçlük yarışmasında olacaksa, kaan üneride smaç yarışmasına çağırsalarmış ... :)

yoğun eurolig ve avrupa kupa takviminden ötürü böyle seçimler olmuştur diye düşünmek istiyorum açıkcası...

Cakarta35 dedi ki...

randle var zaten

serpil dedi ki...

UKİÇ VE JASİ YOK ŞAKA GİBİ.. NEYSE DİNLENSİNLER ÇOK DA ÖNEMLİ DEĞİL

Erol Kaya dedi ki...

ben zaten Randle neden var manasında söylemeye çalışmıştım. PG pozisyonunda Ukiç ve Saras varken Randle nasıl seçilebildi ben anlamadım. Ukiç, belki de Avrupa'nın en formda oyun kurucusu şu an.

Ozan Kartal Kaya dedi ki...

andre smith, ukic, saras, rasic, wright gibi oyuncuların olmamasını çok yadırgadım.

Ozan Kartal Kaya dedi ki...

yetenek yarışması olmayacak mı?

strwind dedi ki...

Ukici çağırmışlardır mutlaka katılmak istememiştir,bunun dışında michael wright vardı bi de acaba o da mı gelmedi yoksa çağırmadılar mı?

hiro dedi ki...

michael right yok ya şaka gibi.her takımdan bir oyuncu alalım mantığında seçim yapmışlar ama çok saçma ve eksik seçimler olmuş bence..

Kinyas dedi ki...

Oynadığı 17 Maçta 20.7 sayı, 8 Ribaund ortalaması tutturan, TBL'de verimlilikte 2.sırada bulunan Michael Wright'ın olmamasını çok yadırgadım doğrusu.

karsiyakali dedi ki...

ncaa smaç şampiyonu Osiris Eldridge in smaç yarışmasında olmamasını anlayamadım

fuat dedi ki...

harbiden osiris smaç yarışmasında nasıl olmaz?! bornovalı tyler smith diz sakatlığından yeni çıktı, adam eski patlayıcılığından daha uzak. bence de onun yerine osiris'i alsınlar smaç yarışmasına.

Tatü dedi ki...

Olurmu şimdi hem üçlükte hem smaç ta bir kskli olursa hasetinden çatlayanlar olabilir turgay baba çiftliğinde.
Sağlam Tyler smith dağıtır o yarışmayı o ayrı

lazfatih61 dedi ki...

bu all-star gercekten fiyasko..ligin sayı kralı en istikrarlı oyuncusu ali karadeniz yok, rasiç yok, ukiç yok, bu nasıl akdro yaa, haluk yıldırım kim yaa kaç tane maçta sıfır çekti, heralde son maça göre alındı oyuncular,Bostjan Nachbar birçok maçta oynamadı bile...yazıklar olsun diyorum...

Affirmative Sir dedi ki...

wesson olabilirdi..
m. wright ta aynı şekilde. hatta Türk kadrosuna katsalarmış onu :) geçen sene erwin dudley'i bekliyordum aslında Türk kadrosunda ve güzel bir jest olabilirdi ama bu sene süre alamıyor efeste..

Özcan Yüksel dedi ki...

Yorumlara genel olarak katılmakla birlikte 3lük yarışmasında olan ömer onan neden yerli kadrosunda yok bana en garip gelen o oldu...

emre dedi ki...

wisniewski yok mu

...S.f.R... dedi ki...

Herkes O yok mu Bu yok mu demişte arkadaşlar Ben ÖMER ONAN'ı göremedim. Biri şaka olduğunu söylesin.

engin Karsiyakali dedi ki...

fenerbahceliler oynamayacak anlasılan, efes ,gs ,karsıyaka oynamıyr ya avrupa kupalarında bide gecen senede orhun ene wardı turklerın basında, hakan demir veya oktay mahmudı olabılırdı bence onu yerıne !!! nedir bu turgay demirelın orhun ene sevgısı cok ıyı ınsan basarılı ama sadece turk antrenor Orhun Ene YOK bu ulkede!!!!

Utku61 dedi ki...

Ali Karadeniz nasıl gir(e)medi bu listeye hayret doğrusu! Hiç alakasız her maç 11 üçlük deneyip 3 tanesini sokan Snow'u 3'lük yarışmasına almakta okşamak olsa gerek. Bu adamları bizler mi oylarımızla seçtik. Yoksa oylar havaya mı atılıyor.

markpope dedi ki...

eveet bu kadrolarla beraber 2. kategori en önden biletimi eşe dosta devretmem kesinleşti... hayal kırıklığı...

jbck dedi ki...

@Engin Karsiyakali

Milli maç mı All Star? Fenerbahçe bu kadar sakatlıkla uğraşırken haklı olarak en önemli iki oyuncusunu, Ukic ve Saras'ı göndermek istememiş olabilir ya da oyuncular istememiştir. Geriye kalan yerliler orada zaten Emir, Oğuz ve Ömer ve yabancı olarak Marko. Kaya, Engin, Vidmar ve Kinsey sakat, biraz mantıklı yorum yapın.

murat ozen dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
engin Karsiyakali dedi ki...

@ jbck
çok haklısın mantıklı yorum yapma konusunda bunu en basta kendını dahıl etmelısın bence

emir ve ömer yok kadroda daha iyi takip edersen bilirdin!! benım demek istediğim fener haklı olarak avrupa maclarını dusunerek oyuncularını olası bı sakatlıktan dolayı gonderıp rıske atmak ıstememıs ama sadece fenerbahce yok avrupa oynayan!! yrn efes ksk gs oyuncularını cekerse ne olcak all star halı !! Bunu demek istemiştim anlasılmamıs...

Tatü dedi ki...

@jbck
Savaşa gitmiyor oyuncular alt tarafı eğlencesine gelip 2 boş turnike atıp kenara oturacaklar. Savunma yok birşey yok allstar izlemedin sanırım hiç. Bu kadar sakınırsan oyuncunu her türlü sakatlık seni bulur. iamanda yapmasın o zaman fbülker sakatlık oluyor diye.
Ha yolda yoruluruz dediyse oyuncular o ayrı:)

jbck dedi ki...

@engin

Keşke yerli karmasının ilk ismine baksaydın bu yorumu yapmadan önce, belki de okuduğunu anlamayan insanlardansın. Ömer de TBLnin sitesinde hem üçlük yarışmasında, hem de yerli karmasında görünüyor.

Saygılar

@tatü

Savaşa gitmediklerini ben de biliyorum sağol şimdi tavsiyene uyup hayatımda ilk kez bir all star izliyeceğim. İzlenimlerimi paylaşırım.

Kinyas dedi ki...

murat ozen, sakin ol şampiyon.

Herkes burada özgürce fikrini beyan edebilir. Dolayısıyla yorumları ikili tartışmaya çekmesek daha hoş olur.

KorayCan dedi ki...

@ engin Karsiyakali
Kardes baktıgımız listeler farklı heralde Ömer Onanla Emiri nasıl görmüyorsun senin için bida paylaşıyorum..

Yerli Karması: Emir Preldzic (F.Bahçe Ülker), Can Akın (Olin Edirne), Haluk Yıldırım (G.Saray C.C), Sinan Güler (Efes Pilsen), Muratcan Güler (Antalya BŞB), Cevher Özer (Beşiktaş C.T), Barış Ermiş (Banvit), Nedim Yücel (Mersin BŞB), Ümit Sonkol (Bornova Bel.), Birkan Batuk (Pınar Karşıyaka), Kerem Tunçeri (Efes Pilsen), Oğuz Savaş (F.Bahçe Ülker), Ömer Onan (F.Bahçe Ülker), Kerem Gönlüm (Efes Pilsen)

Ayrıca tyler smith dağıtır diyen arkadaşlar sizin ligi iyice takip etmediğinizi anlıyorum..TBF o kadar siteye mac yayını ve top 10 hareket koyuyo zamanınız olunca bakın lütfen bi ANTWAİN BARBOUR neymiş..

Tatü dedi ki...

Tavsiye etmiyorum zira pek eğlenceli olmuyor malum savunma yok falan boş alley hooplar falan;)

engin Karsiyakali dedi ki...

@ jbck

sende keske gun içinde ,emirin all star kadrosundan çıktığını öğrenseydin :)
sanada saygılar :)

engin Karsiyakali dedi ki...

@ koraycan

heryerde tek liste war zaten ama gün içinde emir sakatlıgından dolayı all star kadrosundan cıktı.

diye 3,4 sitede ve yazıldı

bende o yuzden yok dedim :) bu ınernet gözlerimi bozdu ama o kadar deil tskr ederım yinede :)

jbck dedi ki...

O zaman dünkü maçta aldığı darbeden ötürü çıkarılmıştır, ben listelere bakarak yorum yaptım, kusura bakma.

Tatü dedi ki...

@koraycan
Hiç takip edemiyorum Barbour diye oyuncumu varmış ilk defa duydum:)

Şaka gibi yorumlar var yahu tamam sana göre en iyisi Barbour olsun bu şataşma sevdası niye.

KorayCan dedi ki...

@ engin Karsiyakali

kardesim bende artniyetli demedim zaten...

@Tatü

pazar 2-3 gibi show tvde ol ya da statda o zaman ne diyim:D

perchemio dedi ki...

Ulkende Saras diye bir adam nefes alip veriyorsa ve sen All-Star diye bir organizasyon duzenliyorsan ne yapip edip oynatmaya ikna edeceksin.

basketsever dedi ki...

Bu tip organizasyonlar Amerikan özentiliğinden başka birşey değil.