9 Şubat 2011 Çarşamba

Finger Huge @ Sacramento (Müstehcen :p)

Bugün elime geçti bu foto. Tek kelimeyle süper. Yalnız ne kadroymuş be baba! Hido'nun da en çaylak zamanı. Şimdi olsa öyle mi çeker o hareketi? :) (Fotoğrafı büyütmek için üstüne tıklayınız)

9 Yorum Yapılmış:

Tatü dedi ki...

Sheed bıraktımı siteyi yahu nerde nba den yorumlamalar falan az yorum olsada okuyorduk ne güzel

oguz dedi ki...

super takimmis hakkat :) yazik olmustu kobenin dirsegi yuzunden gitmisti hakettikleri sampiyonluk. hatirliyorum cok sinir olmustum, cok guzel oynuyordu adamlar...

saLsa dedi ki...

@Tatü

Sheed buralarda, don't panic..:)

QuaresmA dedi ki...

25 numara amma eğreti durmuş yazık.

Ihsahn dedi ki...

Vay be ne takımmış. Divac, Mark Webber, Mike Bibby'nin Mike Bibby olduğu zamanlar, keza Peja'nın da, Doug Christie bi de şu değişik saç stilli süper yedek (adını hatırlayamadım), tabii bir de Hedo. Bu adamlar şampiyon olmalıydı.

fatih kilci dedi ki...

number 31:scott pollard,çakma dennis rodmandı:)

Ihsahn dedi ki...

@fatih kilci, yaşa dostum :)

Sheed dedi ki...

tatü,

okul bitirmeye gittim döneceğim..

bi süre böyle gidecek gibi hakikaten, şu aralar damon jones hakkında bi derleme yapasım var.. ama söz de veremiyorum.. öyle..

Doğuş dedi ki...

@İhsahn
Mark Webber? Yanındaki de Barrichello mu :)

Chris Webber olacak doğrusu.