8 Şubat 2011 Salı

G.Taştimur Ankara'da Yaşadıklarından Şikayetçi

Olin Edirne Baş antrenörü Gökhan Taştimur 10 Şubat Perşembe günü Spor Toto Türkiye Kupası maçında Kayseri’de karşılaşacakları Galatasaray Cafe Crown ve Beko Basketbol Ligi 17. haftasında Ankara’da oynanan Türk Telekom maçında yaşananlar üzerine görüşlerini bildiren bir yazılı bir basın açıklaması yayınladı.

Taştimur, Galatasaray Cafe Crown’u disiplinli oyunlarıyla ligde yendiklerini hatırlatarak Kayseri’de de aynı ciddiyet içinde bunu tekrar gerçekleştirmeye gayret edeceklerini bildirdi. Gökhan Taştimur, Türk Telekom maçında yaşanan çirkin olaylar üzerine ise “Atatürk Spor Salonunda yaşadıklarım hayatım boyunca çok kötü bir anı olarak kalacaktır” dedi.

Olin Edirne Baş antrenörü Gökhan Taştimur’un her iki konuyla ilgili basın açıklaması şöyle:

“Türkiye Kupası’nda çok zor bir kulvarda olduğumuz, çok zor bir kura çektiğimiz kesin. Birinci turda Galatasaray Cafe Crown’u, ikinci turda da Fenerbahçe Ülker ya da Banvit’i geçmemiz gerekecek. Ama işin zorluğu ya da kolaylığı bizi çok da fazla ilgilendirmiyor açıkçası. Ligde ve kupada ilk yılımız olduğu için elemek veya elenmek üzerinde çok fazla durmuyoruz. Bizim için bunun hiçbir önemi yok. Bu bakış açısına sahip olunca da ekstra bir hazırlık dönemi geçirmiyoruz. Yapmamız gereken çalışmaları aynı düzen içinde devam ettiriyoruz. Bizim tek düşüncemiz sahaya kendi basketbol düzenimizi disiplinli bir şekilde yansıtmak ve alacağımız neticelerle gidebildiğimiz yere kadar gidebilmektir.

Galatasaray Cafe Crown basketbol takımı ile Abdi İpekçi’de oynadığımız lig maçında 10 sayı geriye düşmemize rağmen, kendi basketbol düzenimizi 3. ve 4. periyotlarda da disiplinli bir biçimde devam ettirdiğimiz için maçı lehimize çevirerek kazanmasını bildik. Bunu tekrarlamak için Kayseri’de de çok ciddi bir gayret göstereceğiz.
Galatasaray Cafe Crown, benim anlayışıma, düşünceme göre şu anda Beko Basketbol Ligi’nin en saygı duyulması gereken 2-3 takımından biridir. Bunu sadece maç sonuçlarına bakarak söylemiyorum. Bunu bugünkü yapılanmalarına ve önümüzdeki sezonlara yaptıkları yatırımlara bakarak bir bütün içinde söylüyorum. Umarım her iki takım da Kayseri’de kendi basketbol anlayışlarını sahaya en iyi şekilde yansıtarak maçı seyredecek olan herkese keyifli, basketbol açısından dolu bir maç seyrettirirler.

İlk turdaki rakibimiz Galatasaray Cafe Crown ve diğer takımlara Spor Toto Türkiye Kupası’nda başarılar diliyorum.
Bütün bunların yanında, belirtmeden geçemeyeceğim bir konu daha var. Beni çok büyük bir üzüntüye boğan bir konuyu basketbol kamuoyu ile paylaşmadan geçemeyeceğim. Ligin 17. haftasında Türk Telekom ile Ankara’da oynadığımız maçta maruz kaldığımız ortamı 22 yıllık antrenörlük hayatım boyunca hiç yaşamadım. Şahsıma, eşime, çocuklarıma yani aileme yönelik ağza alınmayacak derecede, daha önce Türkçe'de hiç duymadığım küfürler ile tacizde bulunuldu. Ankara Atatürk Spor Salonu’nda, asla basketbol seyircisi olarak görmediğim bir grup tarafından en hafifinden terbiyesizce niteleyeceğim küfürlere maruz kaldım. Bu ağza dahi alınmayacak küfürler sadece şahsıma yapılmış olsaydı önemsemeyecektim bile. Ama belirttiğim gibi eşime, çocuklarıma, aileme hitaben çok ağır ve terbiyesizce küfürler sarf edildi. Çok duygusal bir yapıya sahip olduğum için, Türk Telekom maçında karşılaştığım bu hayasızca durum beni çok üzdü.

Ailem içeride veya dışarıda her maçımızı kaçırmadan izlemeye gayret eder. Maçın okul gününe denk gelmesi nedeni ile Ankara’da Türk Telekom maçında olamadılar. Ve ben ilk defa eşim ve çocuklarımın bir maçta olmamalarına, dolayısıyla bu insanlıktan çıkmış kesim tarafından edilen küfürleri duymamalarına sevindim.
Öte yandan bir basketbol adamı olarak, üzüldüğüm bir diğer konu ise o gün Atatürk Spor Salonu’ndaki tüm yetkililerin bütün bu olanlara tepki göstermeyip, seyirci kalmaları idi.

Maçın neticesinin bütün bu söylediklerim ile hiçbir ilişkisi yok. Her zaman söylediğim gibi maçların sonuçları o kadar önemli değil. Maçlar kazanılır, kaybedilir. Nihayetinde iki neticeli bir oyundur basketbol.
Daha 1,5 ay önce, son saniyede top kullanamayıp kaybettiğimiz Pınar Karşıyaka maçından sonra hakemlere özel olarak teşekkür etmiştim. Ben hakem arkadaşlarımıza, maçın başlayıp bittiği ana kadar harika bir uyum içinde maç yönettikleri, işlerini iyi yaptıkları için maçın sonucu ile hiç ilgilenmeden, bir basketbol adamı olarak teşekkür etmiştim. Türk Telekom ile oynadığımız maçta da hakemlerin iyi ya da kötü yönetmeleri üzerinde de durmuyorum. Bu da önemli değil bir yerde. Önemli olan o gün Ankara Atatürk Spor Salonu’nda o çirkin, pespaye atmosfere maruz kalmamız. Ve ben bunu hayatım boyunca çok kötü bir anı olarak taşıyacağım.

Ankara’da yaşadıklarımızdan sonra, bir kere daha gördüm ki, kulüp olarak, maçlarımıza gelen her Edirneli basketbol sever, o muhteşem taraftarımız ile gurur duymamız gerekiyor ve biz onlarla binlerce kez gurur duyuyoruz. Edirne’yi kulübü, takımı ve taraftarı ile hep birlikte örnek bir basketbol şehri yapacağız.”

12 Yorum Yapılmış:

Affirmative Sir dedi ki...

belki geçen yıl genç telekom maçında edirnede birşeyler olmuştur değil mi?

Galip dedi ki...

Bence herşey apaçık ortada taraflı tarafsız herkes OLİN EDİRNE'nin federasyon görevlileri tarafından hakkının yenildiğinin farkında...Federasyonun yetkilillerinin ve diğerlerinin farkında olmadığı birşey var oda ... OLİN EDİRNE'de Oyuncu - Yönetim ve Taraftarların oluşturduğu TEK YUMRUK'tur.
Bu yumruk er yada geç sahada oyuncuların, saha dışında yönetim ve taraftarların üstün gayretiyle Olin Edirne takımı ve halkının başarısını illegal yolla engellemeye çalışanların kafasına inecektir.

giray15 dedi ki...

Gökhan Hoca o gün olanları az bile anlatmış. Keşke şu konunun takipçisi olsalar da yapılanların üzeri bu kez kapatılamasa. Orda yaşana rezalet sonrasında Ceyhun Altay gibi oyuncular taraftara teşekkür edemese.

Onur dedi ki...

Ankaragücü taraftarının yaptığı terbiyesizliğin savunulacak bir tarafı yok. Yalnız, taraftar arbede çıkarmadığı sürece özel güvenlik görevlilerinin o salonda sözünü geçirmesi de zor. Ancak emniyet müdahil olursa...

Ayrıca Gökhan Hoca da şapkayı önüne koymalı. Hakemler art niyetli olabilir, verilen kararlarda ev sahibini kollamış olabilir ama bunların hiçbirisi Gökhan Taştimur´un tribünleri çileden çıkaracak hareketler içerisine girmesine mazeret olamaz. Elbette hakkı yenen bir kişi tepki verir, emeğine sahip çıkar ama bir basketbol adamına yakışacak şekilde!

Furkan dedi ki...

Daha önce de paylaşmıştım ancak;

arkaplan renginiz siyah olduğu için açık renk fontlarla yazı gönderiyorsunuz ve beyaz font haliyle RSS okuyucularda siyah olarak gözüküyor ve fakat beyaz hariç açık renk olan tüm fontlar kendi rengiyle gözüküyor; örneğin gri renk siyah olarak gözükmediği için okunmayacak durumda oluyor. Eğer siyah arkaplan kullanmaya devam edecekseniz alıntı yaptığınız bölümleri "renkli" bir font yerine beyaz ve italik kullanmanız faydalı ve yeterli olacaktır. Diğer türlü beyaz arkaplanda imleçle yazıyı seçmek gerekiyor.

RSS okuyucusu kullanan birçok takipçiniz vardır sanırım.

Mental dedi ki...

Sevgili koca yürekli hocam,
Kötü söz sahibine aittir.. Eminim orada size söyledikleri sözler kendi anaları, avratları ve kızları içindir..Telekom yetkililerinin yaşanan olaylarla ilgili şahsınız ve ailenizden özür dileyen bir açıklamama yapmamış olması daha da VAHİMDİR..Demek ki Telekom yetkilileride orada size söylenen küfülere ortak oluyorlar.. Federasyonun seyircisiz maç oynama cezası vermemesi kesinlikle diğer kulüplerin aşağıda linkte verdiğim şekilde yapacağı tezahüratların önünü açmıştır..Bu linkte göreceğiniz manzarayı başka kulüpler yaptığı zaman federasyon ceza vermeyi aklının ucundan bile geçirmemelidir.. Ve inanıyorum ki verdiğiniz bu beyanatlardan sonra perşembe günü oynayacağınız maçta "ÇOK KONUŞTUĞUNUZ İÇİN SİZİN TAKIMI MAÇ İÇERİSİDİNDE ÇALINACAK DÜDÜKLERLE ÇITIR ÇITIR OLİN YAĞINDA KIZARTIP EDİRNE'YE GERİ GÖNDERECEKLER" Özellikle ilk 2 periyotta peja ya kesin 3 faul ve en az 2 oyuncuyada 3 faul verip sizi kilitleyecekler..
Saygılarımla..
Tüm basketbolseverleri bu linke bakmaya davet ediyorum..

http://www.edirnebasket.com/rezaleti-belgeleyen-birkac-fotograf-karesi/

dejavu dedi ki...

Mental;

Benzer şeyleri yazdığın diğer başlığa gözatmanı tavsiye ediyorum. Orada herkes gereken şeyleri söyledi zaten, tekrara girmeyeceğim. Her yönüyle bu kadar sempatik olan bir takımı bu gereksiz tavırlarınla antipatik hale getirme lütfen, hakkın yok çünkü buna.

Çağlar..

Affirmative Sir dedi ki...

ben bi rezillik görmedim.. Telekom benchinin üstün ayrıca orası olin takımı ile arasında en az 10mt var? anlam veremedim 6 defa aynı fotonun farklı gibi gösterilmesini????

sinan dedi ki...

fotoğraflara baktım bende abartılacak kadar bir rezillik görmedim. Formdan düşen Olin hakemlerden yardım beklemek yerine daha çok çalışsın.

Johnny dedi ki...

Telekom düşmez ama düşseydi zerre kadar umrumda olmazdı. Bu lige hiçbir şey katamayan bir takım...

seckinm dedi ki...

Gökhan Hoca az bile söylemiş bu basketbol ile uzaktan yakındaa alakası olmayan etrafa küfür saçan ve yayın masalarının üzerinde gezip yaptıkları gayet normalmiş gibi gelip burada yorum yapan bu topluluğa. Hakemlerin maçı nasıl yönettiklerini zaten söylemeye gerek yok. Maçı kasedini spormax versin ve herkes izlesin derim.

Mental dedi ki...

Salsa basket tek taraflı yayın yapıyor ve dejavu nun yaptığı yoruma 2 kere yorum yazdığım halde yayınlamadı?!

Ben Edirne'li değilim..Edirne'de yaşamıyorum.. Ve hatta Trakyada bile değilim.. Ama gerçekleri yazmaktan çekinmeyen biriyim..

Kimseye sempatik gelme gibi bir fikrim yok.. Ama sanırım salsabasket birilerine sempatik görünmek istiyor..

Yukarıda yazdıklarım hakikatin yüze vurulmasıdır..