5 Mart 2011 Cumartesi

Taşındık.. www.salsabasket.net adresindeyiz..

Blogspot'un geçici süre ile erişime engellenmesi ile bizde ne zamandır aklımızda olan tam bağımsız siteye geçiş planımızı hayata geçirdik. Yeni dizayn, yeni logo, yeni site, yeni sunucu, yeni arka fon.. Ama değişmeyen blog havası, değişmeyen ekip ve değişmeyen tarz..

www.salsabasket.net adresindeyiz. Blogspot uzantılı sitemiz artık güncellenmeyecek. SalsaBlog Arşivi olarak yeni siteden link vereceğiz, eski yazıları okumak isteyenleri blogspot'ta ağırlayacağız.

Haydi rast gele!!!!!

Not: Salsabasket.net yazdığınızda hala blogspot'a yönlendiriliyorsanız, cookielerinizi temizlemeniz gerekiyor bilgisayardan.

6 Yorum Yapılmış:

umitsll dedi ki...

Salsabasket.net yazdığımda hala blogspot yönleniyor gerekli temizlemeyi yaptım nasıl olacak şimdi??

umitsll dedi ki...

Salsabasket.net yazdığınızda hala blogspot yönleniyor gerekli temizliği yaptım...

aleszanardi dedi ki...

rss feed inizin duzgun calismasi en buyuk ricamiz olur. tesekekler.

S.M.A. dedi ki...

yen siteniz hayırlı olsun.ama keşke yeni sitede de blog sayfasının renkleri hakim olsa.

basketçi dedi ki...

yeni siteye hiç alışamadım
artık nerdeyse hiç girmiyorum bile :(

Halit beşel dedi ki...

Hem bilgilendirme hemde görüntü olarak güzel bir blog çok beğendim.