21 Aralık 2012 Cuma

Bu Polisin Vicdanı Var mı?

Dün TBL'de Olin Edirne-Mersin BŞB maçı oynandı. Maçla ilgili kelam edilecek bir şey yok. Dün tribünde öyle bir olay yaşandı ki izlerken içiniz parçalanıyor.

 

Küçükken kaybolduğumu hissedersem polis arabası arardım etrafta. Bu beni güvende hissettirirdi. Küçük korkak bir çocuk için gerçekten 'emniyet' hissi veriyorlardı bir zamanlar. Fakat son zamanlarda doğruyla adı anılmaz oldu Türk polisinin. Bu videodaki polis umarım ömür boyu vicdan azabı çeker. Gerçi vicdanı var mı yok mu onu bilemiyorum.

2 Yorum Yapılmış:

Zetanist dedi ki...

Her gördüğümde insanlığımdan utanıyorum. Polisten korunmamız mı lazım acaba?

Unknown dedi ki...

umarim en kisa zamanda olur, azalarak nesli tukenir. tiksiniyorum boyle insanlardan, yarin olse, su dunyada kimse boyle birinin eksikligini hissetmez...