7 Aralık 2012 Cuma

Sorguluyorum


Anadolu Efes, Euroleague'de Caja Laboral'den 15 sayı fark yiyerek hayal kırıklığına uğrattı taraftarını. Sezon boyu gözüme takılan ama düzelir mi acaba dediğim şeyleri bir listeleyeyim dedim.

Takımın genel anlamda savunma seviyesi yerlerde de boyalı alan evlere şenlik. Ribaundlarda desen Laboral ezdi geçti. Neyi eleştiriyorum: Savunma ve ribaund. Esteban Batista'nın öne çıkan özellikleri ne: Savunma ve ribaund. Fakat Semih'i yedekleyen isim savunma zaafları olan, hücumdaki yeteneklerini parkeye dökemeyen Stanko Barac. Bir de Ermal Kurtoğlu var Batista'nın önünde ama o da pek düşünülmüyor, onu saymıyorum bile.

Sinan Güler ilk yarıda 7 dakikaya yakın süre aldı 4 sayı-2 asist-4 top çalmayla oynadı. Josh Shipp ise ilk üç çeyrekte 24 dakika civarında süre alırken 2/6 şut isabetine ek olarak Sinan'dan daha az verimlilik puanına ulaştı. Neyse ki maçın sonunda Sinan dakikalarını arttırsa da maç çoktan Caja Laboral'e gelmişti bile.

Sezon başında Jordan Farmar çok kısa süreler dinlenerek müthiş gidiyordu. Şimdilerde kenardan gelen rol oyuncusunu oynuyor. Oynamaya çalışıyor, oynamak zorunda. Hal böyle olunca Jordan Farmar yerine daha ucuza o rolü daha iyi yapabilecek biri alınamaz mıydı diyorum. Bakın daha iyi bir adam alabilirlerdi demiyorum, o role daha uygun biri alınamaz mıydı diyorum.

Doğuş Balbay bugün çok güzel bir mücadele örneği sergiledi. Nedeni Kerem Tunçeri'nin olmamasıydı. Kerem Tunçeri iyileşince Doğuş Balbay yine tribüne çekilecek çok büyük ihtimalle.

Bir de Birkan Batuk var ki faul problemi yaşayanlar onun yanında oturmak isterler. Nasılsa benchten kalktığı yok.

Doğuş Balbay-Sinan Güler-Birkan Batuk-Ermal Kuqo-Esteban Batista gayet iyi bir beş bu lig için. Belki takımda daha iyileri var ama bu kadar geride kalmayı hak etmiyorlar.

Oktay Mahmuti basın toplantısında esti gürledi. Tamamen takımdan memnun değil bunu dile getirdi. Esteban Batista'yı ise düşünmediğini söyledi. Ben o anlık sinirle söylenen bir söz olduğunu düşünmek istiyorum, temenni benimkisi.

Bunlar benim gözüme çarpan Efes'in büyük yanlışları. Doğruları da isteyen çıkarsın. "Doğrular > Yanlışlar " diyen beri gelsin.

1 Yorum Var:

Saygılıyız. dedi ki...

Sezon başında Jordan Farmar çok kısa süreler dinlenerek müthiş gidiyordu. Şimdilerde kenardan gelen rol oyuncusunu oynuyor. Oynamaya çalışıyor, oynamak zorunda.Burdaki oynamak zorunda kısmına takıldım.Takımda 1 tane guard var(kerem sakat)ve Farmar yedek başlıyor bence yanlış hatta komedi ve adam oyuna küstürülüyor.Geçen hafta da aynı şey denendi Cedevita maçının kazanılması bu olayı gölgeledi.Benim net kanaatim takımda Farmar varsa ilk 5 çıkar 30 dakika civarı oynar.Maç + veya - yönde koparsa oynatmazsan kimse bişey demez(özellikle de Farmar).Fakat bu şekilde kesinlikle gitmez. Mahmuti hocanın çocukça hareketleri devam etmez inşallah...