2 Aralık 2012 Pazar

Yoksa Siz Hala?

Hepimizin malumu şu yere göğe sığdıramadığımız, hatta işi abartıp ACB'nin önüne koyduğumuz(hangi akılla?) güzide ligimizin bir yayıncı kuruluşu var ki evlere şenlik.

Geçtiğimiz hafta Pınar Karşıyaka-Banvit maçı es geçildi. Geçen yıl birçok kez maç seçimleri nedeniyle tartışılmıştı yayıncı kuruluş. Gerçi basketbolu seven kitle ne kadar isyan etse de onlar için Türkiye Basketbol Ligi değil bu ligin adı. İstanbul Basketbol Ligi bence.

Spiker&yorumcu konusunda ne iyi ne kötü bir şey söylemeye hakkım var çünkü evimde Lig TV yok. "Evinde Lig TV yoksa ne diye ahkam kesiyorsun" derseniz de size durumumu şöyle açıklayabilirim. İstanbul'da oturuyorum, basketbolu mümkün olduğu kadar salonlardan izlemeye çalışıyorum ve TBL'de İstanbul dışındaki takımlardan merak ettiklerimin aralarındaki maçları zaten izleyemeceğim.

Bugün o yayıncı kuruluşun güzide spikeri Regal Barcelona-Cajasol maçını izlemeye gitmiş Palau Blaugrana'nın adını Camp Nou yapmış twitter'da hem de defalarca. Ben bunlara verilen tepkilere sadece güldüm ve önemsemedim, çünkü önemsemiyorum. Şimdi soruyorum: Yoksa siz hala yayıncı kuruluşu ciddiye alıyor musunuz?

İbrahim Tilki

Henüz Yorum Yapılmamış